هیمنه ابرقدرتی امریکا فرو ریخته است

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۳۰۹
هیمنه ابرقدرتی امریکا 
فرو ریخته است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: امریکا در شرایط بسیار سخت قرار دارد و تمامی طرح‌ها، استراتژی‌ها و سیاست‌های آن از آغاز قرن 21 دچار شکست فاحش شده و هیمنه ابرقدرتی آن فرو ریخته است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز دوشنبه در یازدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی در جمع علماء و اندیشمندان عضو این شورا به وحدت مسلمانان به عنوان مهم‌ترین موضوع راهبردی جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا با تدوین استراتژی و طرح‌های خاورمیانه بزرگ و جنگ‌های نیابتی درصدد است با طرح تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی براساس مذهب، قومیت، ملیت و ایجاد اختلاف و نزاع‌های مذهبی و قومی، اهداف شوم خود را پیاده سازی کند.

او افزود: استکبارجهانی در تلاش است تا تسلط غیرمشروع خود را بر جهان اسلام استوار و منافع مادی و ثروت‌های خدادادی مسلمین را غارت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دشمنان سعی دارند با سرمایه مسلمانان، بازار اقتصادی خود را رونق دهند، یادآور شد: آنها می‌خواهند با فروش میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی، جنگ و برادرکشی را در بین مسلمانان ترویج کنند و با استخدام و به کارگیری گروهک‌های جاهل و متهجر تکفیری، خون مسلمانان مظلوم در عراق، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان را برزمین بریزند.

 

ارسال نظر