ادعای خردمندی ترامپ

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۵۰۰
ادعای خردمندی ترامپ

 نیویورک تایمز:  

دونالد ترامپ، با وجود انتقادات درباره پایین بودن استعدادهای ذهنی‌اش اعلام کرد که نابغه است. آن‌طور که نیویورک ‌تایمز در صفحه اول خود نوشته، رییس‌جمهوری امریکا در سخنانی اعلام کرده که او یک نابغه بوده و بسیار خردمندانه رفتار می‌کند. او در توییتی، خردمند بودن و هوش بسیار خود را، دو نعمت بزرگ در زندگی می‌داند. او درخصوص روند زندگی خود نوشته که از مرد بازرگان بسیار موفق، من یک ستاره تلویزیونی برجسته و سپس رییس‌جمهوری امریکا شدم. من معتقدم که این امور کافی است که نه تنها یک فردی باهوش باشد، بلکه نابغه و بسیار خردمند نیز باشد. این اظهارات رییس‌جمهوری امریکا پس از انتشار کتاب «آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ» مطرح شد. این کتاب به افشاگری‌هایی در مورد ترامپ و اطرافیان او پرداخته است.

 داون:

این روزنامه در صفحه اول خود، اعلام کرده که پنتاگون همچنان ارتباط خود را با ارتش پاکستان حفظ کرده است. طبق این گزارش، جیمز ماتیس وزیر دفاع امریکا، روز جمعه اعلام کرد که پنتاگون ارتباط خود را با پاکستان در راستای استقرار نیروی نظامی در مبارزه با تروریسم، حتی پس از توقف کمک امنیتی واشنگتن به پاکستان، حفظ کرده است. این اظهارات در حالی بیان شده که در روزهای گذشته، رییس‌جمهوری امریکا، موضع تندی در برابر کمک‌های مالی امریکا به پاکستان داشت و درخواست تعلیق این کمک‌ها را مطرح کرد. به گفته دونالد ترامپ، پاکستان در حالی کمک‌های امنیتی از امریکا دریافت می‌کند که در بسیاری موارد، به نیروهای تروریست کمک می‌رساند. سخنگوی ارتش پاکستان نیز در این باره اعلام کرده که تروریست‌ها هیچ مخفیگاه امنی در پاکستان ندارند و اتهامات امریکا در این زمینه بی‌اساس است.

 واشنگتن پست:

بی‌ثباتی سیاسی آلمان، مرکل را تحت فشارهای بسیاری قرار داده است. واشنگتن پست با اعلام این خبر در صفحه اول خود، در گزارشی پیش‌بینی کرده که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به پایان دوران رهبری خود در کشورش نزدیک می‌شود. به گزارش این روزنامه، پایان دوران رهبری آنگلا مرکل در آلمان ممکن است سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شود، اتفاق بیفتد و همه نشانه‌ها حاکی از تضعیف قدرت و جایگاه سیاسی او هستند. طبق نوشته

واشنگتن پست، دردسرهای مرکل با نتیجه مأیوس‌کننده او در انتخابات ماه سپتامبر آغاز شد و با شکست نخستین تلاشش در ایجاد یک دولت جدید در ماه نوامبر هرچه بیشتر تشدید شدند. گفته می‌شود که در روزهای اخیر بدترین خبر برای مرکل این است که نظرسنجی‌ها، نشان‌دهنده رویگردانی آلمانی‌ها از اوست.

 

ارسال نظر