فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی مقطعی است

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۶۰
فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی 
مقطعی است

معاون سیاسی وزارت کشور درباره احتمال فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی گفت: ممکن است از دسترس خارج کردن برخی شبکه‌های مجازی به‌عنوان رویکردی مقطعی استفاده شود.

به گزارش تسنیم، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره روند صدور مجوز برای تجمعات اعتراضی ازسوی وزارت کشور گفت: تقاضاها از سوی واحدهای صنفی و احزاب به اداره سیاسی وزارت کشور ارسال می‌شود که این تقاضاها در استانداری‌ها و در شهرها، در فرمانداری‌ها بررسی می‌شود و مجوز مربوطه صادر می‌شود.

وی گفت: این‌گونه نیست که هر کسی اراده کند با برگزاری تجمعی و به میدان آوردن 200 یا 300نفر نظم و آرامش شهر و کشور را بر هم زند، لذا تجمعاتی که بدون مجوز برگزار شود، غیرقانونی است. معاون سیاسی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری درخصوص عوامل اصلی و پشت صحنه اطلاعات گفت: جعبه سیاه اتفاقات در حال بررسی است و بررسی‌ها هنوز تمام نشده است. جبارزاده درباره بازداشت‌شده‌های این اتفاقات نیز گفت: قطعا هر کسی به اموال عمومی تعرض کند طبیعی است که بازداشت می‌شود. استان‌ها آمار قطعی در این زمینه نداده‌اند لذا هنوز آمار دقیقی وجود ندارد. وی درباره موضع یکی از نمایندگان راجع به حادثه لرستان گفت: من از همه دوستان، مسوولان، سیاستمداران و نمایندگان می‌خواهم در شرایط فعلی از حرف زدن و اظهارنظر براساس اطلاعات کسب شده‌یی که شاید چندان با واقعیت نزدیکی ندارد، خودداری کند.

 

ارسال نظر