پلاستیکی‌ها هم به انتخابات آمدند

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۱۳


انتخابات اتاق بازرگانی باعث متحد شدن چند صنف مختلف برای پیروزی در انتخابات شده است و در آخرین تحول انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر با ارایه لیستی 7نفره با نام ائتلاف پلاستیک و پلیمر به اتاق بازرگانی آمد. کاندیدای عضو ائتلاف پلاستیک و پلیمر شامل هوشنگ پارسا، سیدمحسن صفایی، مهدی پورقاضی، حامد شهمیرزادی، کیا کیانی، هرویک یاریجانیان و مرتضی هداوندی با حضور در انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند. هوشنگ پارسا در این نشست درباره ائتلاف صنعت پلاستیک و پلیمر گفت: حدود 9نفر کاندیدا برای اتاق بازرگانی ثبت‌نام کرده‌اند که توانستیم یک همدلی و ائتلاف بین 7نفر از این صنف ایجاد کنیم. ما از یک قشر و همه از صنف تولیدی هستیم و مشکلات مشترکی داریم. پارسا در ادامه افزود: سال‌ها منتظر تغییر از بیرون بودیم تا به این نتیجه رسیدیم که براساس یک وظیفه ملی پا به عرصه بگذاریم. اگر در گذشته مشکلات مدیریت می‌شد ما امروز این مشکلات را نداشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث صادرات و واردات اشاره کرد و افزود: ما 50میلیارد دلار واردات به کشور داریم که متاسفانه 20میلیارد هم به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود. باید به این نکته اذعان کرد که هیچ مشکلی با واردات وجود ندارد، ما در پی مثبت شدن تراز تجاری هستیم. در سال‌های گذشته که نفت بود رانت‌خواری هم وجود داشت و از این نفت چیزی عاید مردم نشد. امیدواریم که مسیر تجارت از تولید بگذرد. پارسا با بیان اینکه ما دنبال آن هستیم که حداکثر آرا را در صنف خود کسب کنیم، تصریح کرد: هر یک از کاندیداهای این صنف در یک ائتلاف دیگر هم حضور دارند و هر گروهی موفق شود ما خرسند خواهیم بود چراکه از صنف پلاستیک نمایندگانی در بین آنها حضور دارند.

هداوندی از دیگر کاندیداهای عضو ائتلاف پلاستیک و پلیمر، هیچ یک از لیست‌ها و ائتلاف‌های موجود در این انتخابات را دارای اصالت ندانست. او در این باره توضیح داد: در اصل یک صنعت خیلی به یک لیست یا ائتلاف بها نمی‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر