کوتاه از دنیای انرژی

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۵۴۰

آزمون نفت فعلا منتفی است

ایلنا  وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیلی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر یک که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد.

بیژن نامدارزنگنه در خصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: آزمون استخدامی وزارت نفت فعلا منتفی است. وی درباره دانشجویان دانشکده صنعت نفت نیز اظهار داشت: ‌همه کسانی که جزو گروه الف بوده‌اند، آنها را برای انجام مصاحبه دعوت کرده‌ایم. اکثریت آنها نیز آمده‌اند و مصاحبه انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وزیر نفت ادامه داد: براساس روال و مصوبات هیات‌مدیره درباره دانشجویان فارغ‌التحصیلی آن مقاطع عمل خواهیم کرد و آنها به مصاحبه دعوت می‌شوند. هر یک نیز پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد. زنگنه درباره وضعیت مدیریتی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تصریح کرد: این پالایشگاه وضعیت مدیریتی خوبی دارد. این پالایشگاه هم‌اکنون ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ را مدتی است تولید می‌کند و وضعیتش تثبیت شده است و شرایط مناسبی دارد.

شکست رکورد مصرف گاز

تسنیم  روز شنبه با ثبت مصرف ۶۳۹میلیون مترمکعب، رکورد مصرف گاز در سال ۹۶ شکست. افزایش سرمای هوا موجب افزایش مصرف گاز طبیعی در کشور شده است. بر اساس آمار شرکت ملی گاز ایران، میزان مصرف گاز در بخش‌های مختلف کشور روز گذشته به 639میلیون مترمکعب رسید.

به گفته سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، روز شنبه 2 دی از مجموع 639میلیون مترمکعب، 394میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری مصرف شده است. میزان مصرف گاز نیروگاه‌ها در روز شنبه بالغ بر 151میلیون مترمکعب و میزان مصرف گاز در بخش صنایع عمده 93 میلیون و 500 هزار مترمکعب بوده است. همچنین در این روز 35 میلیون مترمکعب گاز ایران به کشورهای همسایه صادر شده است.

 

ارسال نظر