در شهر

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۸۰۹

ریزش سقف تونل در حال ساخت مترو

مدیر عامل متروی تهران در خصوص حادثه ریزش قسمتی از سقف تونل مترو در محدوده بلوار قیام توضیحاتی را ارایه کرد. علی امام در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پیمانکار در حال حفاری گالری تاسیسات ایستگاه 17 شهریور در تقاطع خط 6و 7 بود که قسمتی از سقف گالری ریزش می‌کند.  وی با بیان این که 4 کارگر در حال حفاری در این قسمت بودند که با ریزش قسمتی از سقف، سه کارگر فورا خود را نجات می‌دهند، گفت: متاسفانه یکی از کارگران در زیر آوار مدفون می‌شود که همکارانمان در سازمان آتش نشانی پس از پیدا کردن پیکر این فرد اعلام کردند که کارگر مذکور متاسفانه جان باخته بود. مدیر عامل متروی تهران با بیان اینکه تونل اصلی خط مترو حفاری شده اما هنوز کارهای نیمه کاره باقی مانده است، گفت: حفاری گالری تاسیسات که به پله‌های اضطراری، هواکش و غیره اتصال دارد در حال انجام بود که این اتفاق رخ داد.

برف و باران دوباره از امروز  در کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر 19 آبان با ورود سامانه بارشی به کشور مجددا برف و باران خواهیم داشت، گفت: با توجه به بارش‌های پیشِ رو کشاورزان چندین توصیه را در دستور کار قرار دهند. صادق ضیاییان در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز دوشنبه ۱۹ آبان به‌طور موقت از میزان ابرناکی و بارش در کشور کاسته می‌شود و فقط در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده داریم. مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور مجدداً در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم. ضیاییان افزود: برای امروز کاهش دما در شرق سواحل شمالی کشور و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و بیشترین میزان کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در شمال شرق کشور خواهد بود. وی افزود: روز سه شنبه ۲۰ آبان دامنه بارش‌ها علاوه بر نیمه غربی کشور، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز را هم در بر می‌گیرد. مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، بارش‌ها نیمه شمالی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد و شمال استان‌های فارس، بوشهر و کرمان را هم در برمی‌گیرد. ضیاییان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های پیش رو توصیه می‌شود در استان گیلان بررسی بارهای باغات کیوی با توجه به وزش باد، خودداری از محلول‌پاشی و کودپاشی باغات و مزارع در دستور کار باشد؛ همچنین در استان کردستان توصیه می‌شود تسریع در برداشت سیب زمینی و انار و انتقال به انبار در دستور کار باشد. وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد تسریع در برداشت سیب زمینی و چغندر قند و استفاده از کود سولوپتاس در مزارع کلزا در دستور کار قرار گیرد؛ در استان ایلام تسریع در برداشت برنج در مناطق سردسیر، در استان زنجان جمع آوری سیب زمینی و چغندر قند و انتقال به انبار و در استان لرستان تسریع در برداشت چغندر قند در دستور کار باشد. مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در استان خوزستان کشاورزان تسریع در برداشت برنج باقیمانده، انتقال خرما و برنج از فضای باز به انبار‌ها و عدم آبیاری ذرت را در دستور کار قرار دهند. ضیاییان افزود: توصیه می‌شود در استان همدان ترمیم و استحکام پوشش گلخانه‌ها، برداشت چغندر قند بعد از بارش‌ها وپوشش‌دهی جایگاه‌های تهیه کشمش، در استان گلستان کشت کلزا با توجه به بارش‌ها و در استان مازندران عدم محلول پاشی مرکبات و تسریع در برداشت برنج راتون و برنج کشت مجدد در دستور کار باشد.

مسافرگیری از ایستگاه مولوی  تا ایستگاه بسیج متوقف شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران به علت ایمن‌سازی و تحکیم بیشتر تونل در حال ساخت ایستگاه شهدای هفده شهریوردر خط ۷ متروی تهران، مسافرگیری از ایستگاه مولوی تا ایستگاه بسیج تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌گیرد.

ارسال نظر