اولین اجراهای ارکستر ملی ایران در سال جدید

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۴۷۲
اولین اجراهای ارکستر ملی ایران در سال جدید

ارکستر ملی ایران اولین کنسرت سال جدید خود را چهارم و پنجم اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌کند. قرار است در این کنسرت آثار پیمان سلطانی اجرا شود و روبن آساتریان به عنوان رهبر مهمان ارکستر ملی ایران را در این کنسرت هدایت خواهد کرد. مهدی امامی، پارسا حسندخت و علیرضا وکیلی‌منش به عنوان خواننده در این اجرا در کنار ارکستر ملی خواهند بود. «میهنم سلام»، «ای وطن»، «ای میهن»، «ایران جوان»، «نوروز، یلدا»، «عاشق مشو»، «آتش دل»، «موسم گل» و «کنسرتو کمانچه» از جمله آثاری هستند که در این کنسرت اجرا می‌شود.  

خبر دیگر از دنیای موسیقی اینکه خواننده نوظهور موسیقی پاپ کشورمان چند هفته بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی، کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. کنسرت فرزاد فرخ ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ است.

این خواننده که طی ماه‌های اخیر توانسته طرفداران زیادی را هم به سمت آثارش جلب کند غیر از برنامه‌ریزی برای کنسرت تهران برنامه‌های دیگری را نیز در تعدادی از شهرهای کشورمان کرده است. «انرژی مثبت» عنوان آلبوم فرزاد فرخ است که چندی پیش از سوی موسسه «آوازی نو» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در این آلبوم قطعه‌های «عاشق خجالتی»، «ای جان»، «حس بی‌خیالی»، «انرژی مثبت»، «دردانه»، «قلبم باهاته»، «خواب»، «دیوونه برگرد»، «هوای تو» و «دیوانگی» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 

ارسال نظر