مل گیبسون مامور بازسازی «این گروه خشن»

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۰۳۶۸
مل گیبسون مامور بازسازی «این گروه خشن»

مل گیبسون وسترن کلاسیک «این گروه خشن» را برای کمپانی برادران وارنر بازسازی می‌کند.

به گزارش ددلاین، مل گیبسون قرار است نسخه جدید فیلم وسترن کلاسیک «این گروه خشن» محصول ۱۹۶۹ ساخته سم پکینپا را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند.

گیبسون در حال نوشتن فیلمنامه به همراه برایان بگبی است و مدیرتولید فیلم نیز خواهد بود. «این گروه خشن» داستان یک گروه یاغی پا به سن گذاشته است که به دنبال آخرین موفقیت بزرگ خود راهی مکزیک می‌شوند و البته در این راه گروه مسلحی به رهبری شریک سابقشان در تعقیب آنهاست.

سم پکینپا کارگردان بزرگ سینما فیلمنامه این فیلم را به همراه والون گرین نوشت و ویلیام هولدن، ارنست بوگناین، رابرت رایان، ادموند اوبراین و وارن اوتس نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

«این گروه خشن» در ابتدا از دید منتقدان فوق‌العاده خشن به نظر می‌آمد اما بعدها به عنوان یک شاهکار از لحاظ سبکی قلمداد شد. کمپانی برادران وارنر تاکنون چندین بار تلاش کرده بود فیلم را بازسازی کند اما به نظر می‌رسد این بار این کمپانی با مل گیبسون حاشیه امنیت دارد زیرا گیبسون از بردن جایزه اسکار بهترین فیلم با «شجاع دل» تا فیلم‌هایی نظیر «آپوکالیپتو» و «ستیغ هک‌سا» که تازگی نامزد اسکار بهترین فیلم شد خودش را به عنوان یک از ممتازترین کارگردانان در ساخت فیلم‌های اکشن معرفی کرده است. بازیگر فیلم‌های «مکس دیوانه» هم اکنون در حال آماده سازی فیلم «ویرانگر» است.

 

 

ارسال نظر