روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۵۸۹

  افزایش سرمایه 100درصدی «خفنر»: شرکت فنر‌سازی‌خاور در اطلاعیه‌ای که روی سامانه اطلاع‌رسانی کدال منتشر کرد از ثبت افزایش سرمایه 100درصدی خبر داد. بر این اساس، شرکت اعلام کرد افزایش سرمایه شرکت در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. افزون بر این، فنر‌سازی خاور سرمایه شرکت را از مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال به‌مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال افزایش داده که قرار است آن را از محل مطالبات و آورده نقدی تامین کند. همچنین، این شرکت هدف از افزایش ۱۰۰درصدی سرمایه را اصلاح ماده ۵ اساسنامه مربوط به افزایش سرمایه اعلام کرده است. علاوه بر این شرکت هزینه‌های مالی شرکت ۷میلیارد ریال هزینه مالی را برای بودجه سال مالی ۱۳۹۷ در نظر گرفته است.

  انتشار صورت‌های مالی ۹ماهه «دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۹ماهه خود را با سود ۹۱ریالی برای هرسهم منتشر کرد. بر این اساس، شرکت آنکولوژی صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را اعلام کرد. این شرکت با سرمایه ۵۵۱میلیارد ریالی سود هرسهم را ۹۱ریال منتشر کرد. همچنین، «دسانکو» با سود عملیاتی ۲۹۵میلیارد ریال و سود خالص ۷۸میلیارد ریالی، سود انباشته را در پایان دوره را ۱۱۰میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۳، ۴۴۷ و ۹درصد افزایش داشته است. این در حالی است که، شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی قصد دارد محصولات جدید و متنوعی تولید کند و نوآوری در تولید محصولات جدید را افزایش داده تا درآمد را درپی داشته باشد و هزینه‌های عملیاتی شرکت را کاهش دهد. همچنین صادرات شرکت را افزایش داده تولید خود را مطابق استاندارد صنعت داروسازی حفظ و نگه دارد. «دسانکو» در دوره ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ اوراق تامین مالی به منظور رفع مشکلات نقدینگی منتشر می‌کند. این شرکت قصد دارد از طریق افزایش سرمایه و جایگزینی تسهیلات ارزان قیمت‌تر باعث کاهش تسهیلات دریافتی از بانک‌ها در پایان دوره شود. همچنین اصلاح ساختار سرمایه از طریق افزایش سرمایه شرکت از ۵۵۱ میلیارد ریال به ۸۶۱ میلیارد ریال انجام دهد.

  سود هرسهم «دتهران» ۶۲ریال اعلام شد: شرکت داروسازی تهران دارو در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۷، سود هرسهم را ۶۲ ریال اعلام کرد. همچنین، این شرکت با سرمایه ۴۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۶۲ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت ۸۹درصدی را تجربه کرده است. افزون بر این، «دتهران» سود عملیاتی خود را در دوره سه ماهه ابتدای سال مالی ۱۶میلیارد ریال و سود خالص را دو میلیارد و ۴۸۶میلیون ریال منتشر کرد. سود انباشته در پایان دوره را ۱۹۲میلیارد ریال اعلام کرد. از سویی دیگر، این شرکت سه ماهه ابتدایی امسال ۶۴۳هزار و ۱۴۰عدد کپسول و ۳میلیون و ۶۸۷هزار و ۷۵۱عدد قرص تولید کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۶۴ و ۸.۴درصد افزایش داشته است. اما در فروش آنها با افت ۸.۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است. شرکت داروسازی تهران دارو در مجموع چهار میلیون و ۱۴هزار و ۵۶۸عدد کپسول و قرص به مبلغ ۱۵۸میلیارد و ۶۹۸میلیون ریال فروخته که ارزش آن در مقایسه با سال گذشته افت ۱۷.۱۱درصدی داشته است.

  احتمال افزایش صادرات «سفانو»: شرکت سیمان فارس نو با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از احتمال افزایش صادرات این شرکت داد. بر این اساس، شرکت سیمان فارس نو پیرو گزارش با شماره پیگیری ۵۰۸۱۵۳ مورخ ۲۹ دی ۱۳۹۷ ارسالی در سامانه کدال اعلام کرد: پیش بینی صادرات شرکت سیمان فارس نو در سه ماهه پایانی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ با لحاظ شرایط تحریمی کشور مقدار ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن برآورد شده بود. با تلاش‌های انجام گرفته توسط شرکت، گشایش‌هایی در امر صادرات تحقق یافته به طوری که در دی ماه سال جاری مقدار ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن و در بهمن ماه تا این تاریخ مقدار ۴۹ هزار تن صادرات انجام شده است. برآورد شرکت تا پایان سال جاری افزون بر مقادیر فوق با عنایت به توضیحات اشاره شده حدود ۷۵ هزار تن کلینکر و ۲۵ هزار تن سیمان است. این گزارش همچنین می‌افزاید: شروع سررسید وصول مطالبات ارزی اشاره شده از اسفند ماه ۱۳۹۷ لغایت اردیبهشت ۱۳۹۸ است و به دلیل نوسانات ارزی، در شرایط فعلی آثار سود و زیانی تسعیر ارز به صورت قابل اتکا میسر نیست.

 سود هر سهم «پترول» افزایش نیافت: گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ ۷ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد. افزون بر این، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۴۹۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. بر اساس این گزارش، «پترول» در دوره

 ۶ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ

۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

ارسال نظر