عرضه 21هزار تن مواد پتروشیمی در تالار صادراتی

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۱۵۰
عرضه 21هزار تن مواد پتروشیمی در تالار صادراتی

تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز سه‌شنبه 10 مردادماه، میزبان عرضه 21 هزار و 200 تن انواع قیر، لوب‌کات و عایق رطوبتی بود. دیروز سه‌شنبه در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 84 هزار و 533 تن انواع مواد پلیمری، قیر، گوگرد، اسلاک واکس و لوب کات عرضه شد. تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز سه‌شنبه 10 مردادماه، میزبان عرضه 21 هزار و 200 تن انواع قیر، لوب‌کات و عایق رطوبتی بود. این گزارش حاکی است، در این روز 200تن ذرت دانه‌یی، 300 تن روغن خام، 2 هزار و 725 تن شکر سفید، 210 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دوروم و 100تن جو دامی نیز در تالار محصولات کشاورزی دادوستد شد.

افزون بر این 202 هزار تن گندم خوراکی و 162 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی در این تالار به فروش رسید. بر اساس این گزارش فولاد مبارکه اصفهان نیز 200 تن ورق قلع اندود را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه کرد.

 این روز‌ها در بورس کالا شاهد رونق گرفتن معاملات سکه آتی هستیم زیرا قیمت هر اونس طلا دیروز به بیش از ۱۲۶۹ دلار رسیده است. قیمت طلا در ماه گذشته با افزایش ۲.۲درصدی روبه‌رو شده است که این بالاترین افزایش قیمت طلا از فوریه به شمار می‌رود. دلیل این افزایش‌ها، ادامه نگرانی‌های سیاسی و کاهش ارزش دلار امریکاست که می‌تواند تاثیر زیادی بر تقویت قیمت طلا در بازارهای جهانی داشته است. طی معاملات روز دوشنبه بازار آتی سکه، هر قرارداد سکه تحویل شهریور ماه با ۱۹۱ قرارداد معامله شد و افت قیمت ۰.۴۵ درصدی را تجربه کرد و به قیمت یک میلیون و 42 هزار تومان خرید و فروش شد.

سکه تحویل آبان ماه نیز با ۱۳۵ قرارداد معامله شده و ۲۷۴۳ موقعیت باز، شاهد کاهش ۰.۳۷ درصدی قیمت بود تا به بهای یک میلیون و ۷۸ هزار تومان مورد معامله قرار گیرد. هر قرارداد سکه طلا تحویل دی ماه نیز به قیمت یک میلیون و 312 هزار تومان داد و ستد شد و با ۲۳۸ قرارداد، افت ۰.۵۲ درصدی را در قیمت خود به ثبت رساند. تا پایان معاملات دیروز سرمایه‌گذاران بازار آتی سکه در این سررسید در مجموع ۳۷۲۲ موقعیت باز معاملاتی در اختیار گرفتند. قیمت سکه تحویل اسفند ماه نیز با ۱۲۶۸ قرارداد معامله شده، کاهش ۰.۵۳ درصدی را شاهد بود و به قیمت یک میلیون و 365 هزار تومان خرید و فروش شد. در سررسید اردیبهشت ماه سال ۹۷ نیز هر قرارداد آتی سکه به ارزش یک میلیون و 382382 هزار تومان معامله شد و قیمت سکه تحویل این ماه افت ۰.۴۹ درصدی را برای خود ثبت کرد.

 

 

ارسال نظر