۸ نفر از عاملان تهیه و توزیع مشروبات تقلبی دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۸۲۵
۸ نفر از عاملان تهیه و توزیع مشروبات تقلبی دستگیر شدند

فارس|در حالی که این روزها خبر فوت برخی افراد به دلیل مصرف مشروبات الکلی در کنار اخبار مربوط به کرونا باعث بروز نگرانی‌های فراوانی در میان خانواده‌ها شده است، فرمانده انتظامی استان فارس می‌گوید: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۸ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر شدند. به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس وی در ادامه گفت: در پی توزیع مقادیری الکل دست‌ساز و تقلبی در سطح استان و رواج این باور غلط در برخی  از افراد که با خوردن آن می‌توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 8 نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. سردار حبیبی با تأکید بر اینکه مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد، از شهروندان خواست نسبت به فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب هوشیار باشند و در صورت مشاهده و اطلاع از موارد مشابه، بلافاصله با تلفن 110 تماس و پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم در موضوع کاهش ترددها در سطح شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در حال حاضر پلیس فارس در انجام تست غربالگری از سرنشینان خودروها در نقاط ورودی استان با مسوولان مربوطه همکاری لازم را به عمل می‌آورد.

 

ارسال نظر