باند زمین‌خواری در دماوند کشف شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۱۳۷
باند زمین‌خواری در دماوند کشف شد

تهران|دادستان دماوند با اشاره به اینکه باند بزرگ زمین‌خواری در دماوند کشف شده است از دستگیری ۴ نفر از مدیران ارشد باند رانت ادارات خبر داد.حسن ابراهیمی بسابی در گفت‌وگو با مهر، در خصوص کشف باند زمین‌خواری در دماوند اظهار داشت: طبق منویات رهبری در خصوص حفظ منابع طبیعی و مبارزه با زمین‌خواری و کوه‌خواری و همچنین تاکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص مبارزه بی‌امان با مفسدین اداری اقتصادی و اجتماعی این مورد در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیمی بسابی افزود: طی ۳ سال گذشته که در سمت دادستان دماوند مصوب شده‌ام تحقیقات میدانی و گسترده‌ای را در شهرستان دماوند به عمل آوردیم و افراد زمین خوار منطقه را مورد شناسایی قرار داده‌ایم.

وی گفت: همچنین مدیران مفسد که توامان با زمین خواران با تشکیل باندهای زمین خواری صدها هکتار از اراضی دولت را با زد و بندهای غیرقانونی به افراد فاقد صلاحیت واگذار می‌کردند و سوءاستفاده‌هایی را انجام می‌دادند مورد شناسایی قرار گرفتند. دادستان دماوند بیان داشت: ان‌شاءالله در اینده‌ای نزدیک خبر خوشی را برای جامعه و مردم در مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی و زمین خوران معرفی خواهیم کرد و انچه که اکنون قابل بازگو است این است که هم‌اکنون ۴ نفر از مدیران ارشد ادارات را شناسایی و دستگیر کرده‌ایم.

 

ارسال نظر