اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۸۱۱

تقدیر از متروی تهران  برای پاسخگویی به پیام‌های مردم

در نشست دورنگاه ارتباطات شهر تهران (شورای مدیران روابط عمومی) که صبح دیروز در سالن همایش خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزارشد از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به عنوان سر آمد در پاسخگویی به پیام‌های مردمی تقدیر شد.

به گزارش «تعادل» از مدیریت ارتباطات و امو ربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو ی تهران و حومه، این جلسه که با حضور یزدانی معاون خدمات شهری و غلام محمدی مشاور شهردار و مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهردارى تهران و مدیران روابط عمومی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران برگزار شده بود، گزارشی از آخرین وضعیت روابط عمومی شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران در خصوص پاسخگویی به پیام‌های مردم ارایه شد. در ادامه این جلسه با اهدا لوحی از مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه که در میان روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران موفق به کسب مقام اول در پاسخگویی به پیام‌های مردمی شده بود، تقدیر به عمل آمد.

برگزاری اولین جشنواره «نان» در میبد

یزد|فرماندار میبد از برگزاری اولین جشنواره نان در این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد. حسین فلاح در این خصوص گفت: اولین جشنواره نان با حضور و مشارکت مردم، ادارات و نهادهای این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد. وی با اشاره به برگزاری این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌های بومی شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان میبدی، افزود: این جشنواره با عنوان جشن سپاس از خداوند و با اهداف ذکر شده دارای ویژگی‌های خاص و متمایز از دیگر جشنواره‌ها خواهد بود. فرماندار میبد در پایان نیز معرفی نان با کیفیت، معرفی و تجلیل از نانوای نمونه شهرستان، معرفی انواع نان‌های محلی و روستایی شهرستان، آموزش و یادآوری رعایت نکات بهداشتی نانواها و نانوایی‌ها، ساخت تنورهای سنتی و سفالی میبد، بافت انواع سفره‌های سنتی نان به منظور ترویج رعایت بهداشت و سلامت نان، برگزاری نمایشگاه عکس نان و معرفی آسیاب‌های آبی میبد را از جمله برنامه‌های اصلی این جشنواره یک روزه خواند.

1.3 میلیون تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

ایلام|مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: در سال جاری ۱.۳ میلیون تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شده است. روح‌الله غلامی ارزش دلاری این میزان صادرات را بیش از ۸۰۰ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: از نظر وزنی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد ۲۵ درصد افزایش صادرات در این مرز بوده‌ایم. به گفته وی در هشت ماه گذشته امسال ۱۸ هزار و ۷۰۰ کامیون در این مرز تردد داشته‌اند. وی عنوان کرد: ساخت و ساز روز افزون کشور عراق باعث مطالبه شدید تجار عراقی و خریداری زیاد مصالح ساختمانی آنها از شرکت‌های ایرانی شده است که روزانه بخش عظیمی از صادرات ما را به خود اختصاص می‌دهد. غلامی با بیان اینکه مهران یکی از امن‌ترین و در دسترس‌ترین مرزهای کشور است گفت: مرز مهران هر روز شاهد صادرات چشم‌گیر و حضور تجار ایرانی و خارجی همیشگی خود است.

کیفیت آب شرب 64 روستای آذربایجان غربی نامناسب است

ارومیه|مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 64 روستای استان آب شرب با کیفیت ندارد. علیرضا رضوی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: از مجموع ۱۱۷روستای اولویت‌دار استان، آب شرب ۶۴ روستا کیفیت لازم را ندارد که پیش بینی شده اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال برای حل مشکل آب شرب این روستاها تخصیص یابد. رضوی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی برای حل مشکل آب شرب ۱۱۷ روستا در سال جاری اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: نصب پکیج تصفیه آب با توجه به نوع مشکل کیفی برای ۵۳ روستای دارای مشکل کیفیت نامطلوب آب شرب، نصب ۱۵ دستگاه پکیج نقطه‌ای بهبود کیفیت جهت مصارف شرب و پخت پز، حفر چاه و تجهیز چاه‌های جدید و جایگزینی آن با چاه‌های قبلی از جمله اقدامات شرکت برای حل مشکل آب شرب روستای استان است.

حمایت قاطعانه دستگاه قضا  از صنعت کشور

اصفهان| هم‌زمان با ولادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام)، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور به‌همراه عمرانی معاون دادستان کل در امور مبارزه با مواد مخدر، دادستان استان اصفهان، دادستان شهرستان مبارکه و هیات همراه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کرد.  حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع مدیران و کارکنان این شرکت با اشاره به اقتصاد مقاومتی و نقش کارکنان این بنگاه صنعتی گفت: در حال حاضر که در تحریم ظالمانه و در جنگ اقتصادی در برابر استکبار جهانی به سر می‌بریم، نقش کارگران و مهندسان در مقاومت در برابر این تهاجم ظالمانه و مدیریت اقتصادی کشور بسیار سازنده و تأثیرگذار است؛ بنابراین باید به حقوق قانونی و منطقی آنها توجه کرد.

 

ارسال نظر