اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۴۱۷

تردد  ۳ میلیون و ۵۷۴هزار زائر اربعین از مرز مهران

 ایلام| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از ۳ میلیون و ۵۷۴ هزار تردد (مجموع ورود و خروج) از اول ماه محرم تاکنون خبرداد. نورالله دلخواه اظهار داشت: از این میزان تردد بیش از ۱ میلیون و ۵۴۸ هزار نفر ورود و بیش از ۲ میلیون و ۲۵ هزار زائر حسینی از مرز مهران خارج شده‌اند. بیان کرد: بیشترین تردد زوار از بین شهرهای مرزی، مرز بین‌المللی مهران بوده که نزدیک به ۶۰ درصد تردد زائران از طریق مرز مهران انجام گرفته است.

فعالیت قطار شلمچه -   خرمشهر به صورت رایگان برای   زائران

 اهواز| مدیرکل راه آهن جنوب خوزستان از فعالیت قطار شلمچه- خرمشهر برای انتقال زائران اربعین حسینی به صورت رایگان خبر داد. عبدالکریم درویش‌زاده با اشاره به سرویس‌دهی شبانه‌روزی راه‌آهن به زائران اربعین حسینی در موکب برپا شده راه آهن اظهار کرد: قطار خط ریلی خرمشهر به شلمچه و بالعکس به منظور ارج‌گذاری به زائران حسینی از ۱۶مهر‌ماه رایگان شد.   استقبال خوبی از این رام قطار در مسیر رفت و برگشت از سوی زائران حسینی مشاهده شده و با ظرفیت کامل ۳۳۲ نفر فعال است. مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: هر قطار در مسیر رفت و برگشت خط ریلی خرمشهر به شلمچه کار انتقال و جابه‌جایی بالغ بر ۷۰۰ نفر از زائران را انجام می‌دهد.

دستگیری دو سارق در پایانه مرزی چذابه

 اهواز|فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در پایانه مرزی چذابه خبر داد. سرهنگ سید قاسم موسوی اظهار کرد پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و گشت اطلاعاتی به دو متهم که با دو خودروی پژو قصد خروج از پارکینگ مرز چذابه را داشتند، مشکوک شده و برابر مقررات این دو خودرو را متوقف کردند. وی افزود: با استعلام از سامانه مشخص شد که یک خودرو مسروقه و پلاک خودروی دوم نیز سرقتی است. در بازرسی از خودروهای توقیفی، چهار عدد باتری خودرو، چهار عدد زاپاس، ۱۵ دستگاه تلفن همراه، دو تخته چادر خودرو، 8 عدد ضبط صوت، 4 سیستم صوتی، وسایل و ابزار، تعدادی مدارک هویتی، چک بانکی، وجه نقد به مبلغ ۵۶ میلیون ریال، مقداری پول عراقی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

صادرات میلگرد به کشورهای حوزه  CIS

 ساری|معاون بندری و امور اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت: اولین محموله میلگرد به عنوان کالای جدید صادراتی به وزن ۳ هزار تن از ازطریق بندرامیرآباد به کشورهای حوزه CIS صادر شد. رنگ‌آور افزود؛ این محموله برای اولین‌بار به‌صورت صادرات دریایی از مبدا بندر امیرآباد به کشور‌های آسیای میانه و CIS صادر و تداوم خواهد داشت و مقرر است علاوه بر صادرات میلگرد از طریق مرزهای زمینی توسط کشتی نیز از بندر امیرآباد به کشورهای دیگر صادر شود.  او گفت: بندرامیرآباد از آمادگی کامل   برخوردار است و امیدواریم با این آمادگی سهم صادرات کالا از طریق مرز دریایی امیرآباد در مدت باقیمانده سال جاری افزایش یابد.

حفظ کرامت و جلب اعتماد    ماموریت حراست است

 ساری|معاون سازمان و رییس حراست شرکت ملی گاز ایران در نشست با کارکنان حراست گاز مازندران عنوان کرد: حفظ کرامت، جلب اعتماد مردم و کارکنان ماموریت امروز حراست است. به گزارش «تعادل» سید‌مهران پیرایش با اشاره به اینکه سازمان حراست به منظور سالم‌سازی محیط، ایجاد آرامش و ایجاد بستر مساعد برای فعالیت‌های کارکنان، تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت، افزود: اقدامات صورت گرفته در حراست این شرکت، نشان‌دهنده پیشرفتی قابل قبول در امور حراستی و این پیشرفت، مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان خدوم حراست و مدیران مجموعه است. پیرایش افزود: کارکنان حراست‌ در ارتقا و بالابردن اعتماد در مجموعه‌های کاریشان نقش مهم و اساسی ایفا می‌کنند که در این راستا با پیگیری‌های ضروری، دقیق و به هنگام و انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در ایجاد اعتماد نقش موثری دارند.

 

ارسال نظر