اخبار شهرستان ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۶۶۷

ارایه بسته اینترنت سحر تا افطار

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت سحر تا افطار با ویژگی‌های جذاب ارایه می‌کند. به گزارش تعادل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، همراه اول بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دایمی و اعتباری در نظر گرفته که در طول این ایام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.بر این اساس تمامی مشترکان اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا ۱۵ خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷گیگابایت با قیمت ۷هزار تومان و با مدت اعتبار ۷روز را خریداری کنند. این بسته در بازه زمانی افطار تا سحر (۴بامداد ت ا ۸شب) قابلیت استفاده دارد. همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است.تمامی مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۶۷۱*۱۰۰* نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و با شماره‌گیری #۱۰*۱۰۰* از وضعیت بسته خود مطلع شوند. علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن آموزش جامع قرآن به نشانی  haamim.ir/page/app-jaame مراجعه کنند. گفتنی است امکان فعالسازی همزمان این بسته با تمامی بسته‌های اینترنت وجود دارد.

مرمت خطوط ریلی سیل‌زده در شمال

ساری| مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه تثبیت و مرمت خطوط ریلی آسیب دیده ناشی از سیلاب در حوزه ریلی شمال انجام شد گفت: در حال حاضر مشکلی در حوزه ریلی نداریم.یوسف گران پاشا با اشاره به آسیب ناشی از سیلاب به حوزه ریلی در مازندران اظهار داشت: خطوطی که براثر سیل جابه‌جا شده بودند نسبت به بازگرداندن آن به جایگاه اولیه و تثبیت آن اقدام شده است.وی با اظهار اینکه در حال حاضر تردد قطار با ایمنی کامل در مسیر ریلی شمال در حال انجام است ادامه داد: همزمان با وقوع سیلاب نسبت به تغییر واریان برخی نقاط خطوط ریلی اقدام شده بود و اکنون به مکان اولیه جابه‌جا شدند.

اعلام جرم علیه سه شهربازی در خراسان رضوی

مشهد| مدیرکل استاندارد خراسان رضوی از اعلام جرم علیه سه شهربازی این استان خبر داد. محمد‌رضا جمیع در این رابطه اظهارداشت: دو مورد از این مجموعه‌ها در مشهد و سومی در یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی قرار دارد که با پیگیری‌های قضایی به دنبال اقدام پلیس اماکن برای مهر و موم هر سه مرکز تفریحی یاد شده هستیم. وی ادامه داد: از ابتدای سال بازرسان این اداره از 35 مرکز تفریحی، شهربازی و پارک آبی خراسان رضوی بازدید و 85 وسیله بازی و تجهیزات فاقد گواهینامه استاندارد آنها را پلمب و مهر و موم کرده‌اند. مدیرکل استاندارد خراسان رضوی به آغاز فعالیت شهربازی‌های روباز در نیمه نخست سال اشاره و بیان کرد: طی این مدت با افزایش ورود زائر و مسافر به استان شاهد افزایش فعالیت مراکز تفریحی هستیم لذا از مردم می‌خواهیم برای حفظ ایمنی خود و فرزندان‌شان تاییدیه‌های استاندارد برای تجهیزات تفریحی را از مالکان این تاسیسات مطالبه کنند.

دیدارمعاون سیاسی استانداری مازندران با مدیر منطقه چالوس

ساری| حسن‌نژاد معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی و شیرازی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس بازدید وبا تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران (منطقه چالوس) دیدار کردند.

در این بازدید حسن‌نژاد و شیرازی ابتدا از تاسیسات انبار نفت منطقه وسپس از سیستم تصفیه پساب صنعتی (نفتی) منطقه بازدید کردند. در ادامه تورج امانی مدیر منطقه چالوس گزارشی از عملکرد سوخت‌رسانی، کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت و آمادگی مجموعه کارکنان و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه برای تامین به موقع سوخت مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان در زمان بحران‌های احتمالی اشاره داشت.

ضرورت نوسازی و بازسازی برخی از محورهای مواصلاتی

رشت| فرماندار رشت به نیاز ضروری برخی از محورها به‌سازی و نوسازی برخی روکش آسفالت، پل‌های عابر پیاده و تعریض و شانه‌سازی تاکید کرد.میرشمس مومنی‌زاده، درجلسه جمع‌بندی بازدیدهای فرماندار و مدیرکل راهداری استان از بخش‌های تابعه شهرستان رشت در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان، درباره سفرهای شهرستانی مدیران کل و فرمانداران جهت حضور در میان مردم و رسیدگی به مشکلات آنها با اشاره به اهمیت راه و راهداری گفت: راه و راهداری برای خدمات رسانی به مردم، رونق اقتصادی و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری استان بسیار حائز اهمیت است. فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نیازمندی‌های احصاء شده در این بازدیدها اظهار کرد: بعضی از محورها نیاز ضروری به روکش آسفالت، ساخت پل‌های عابر پیاده، تعریض و شانه‌سازی، مهندسی ترافیک، روشنایی، خط کشی و نصب علائم برای کاهش تصادفات و تلفات انسانی دارد؛ اما قدر مسلم این اقدامات نیاز به تامین منابع دارد که تلاش خواهد شد ازمحل منابع استانی و ملی محقق شود.

 

ارسال نظر