فقط یک لبخند

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۵:۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۷۶۱

اما در این چند روز باقی مانده تا سال جدید، مشهد درحالی روز به روز برای پذیرایی از زائران آماده‌تر می‌شود که رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد معتقد است: «با یک لبخند تمایل زائر را برای بازگشت به این شهر افزایش دهیم.» به گفته هادی بختیاری، «رویدادهای مختلفی در ایام نوروز از جمله زیباسازی شهری رقم خواهد خورد که با هدف تعامل، احترام و تکریم مهمانان و زائران انجام می‌شود. از مهمان به عنوان یک هدیه و نعمت تعبیر شده و موجب خیر و برکت در شهر می‌شود.»

از سوی دیگر، معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز از رونمایی از 10 مورد محصولات فرهنگی و سوغات هویتی مشهد ویژه نوروز 98 خبر داده است. به گفته نرگس شالچیان، «نقشه تاریخی شهر توس یکی از این محصولات است که برای سال نو تهیه شده و هدیه به مهمانانی می‌شود که به مشهد می‌آیند.»

او توضیح می‌دهد: «بسیاری از افراد با ظرفیت‌های مختلف مشهد آشنا نیستند. همین موضوع، عاملی شد تا بروشورهای سه‌روزه سفر تهیه شود و به افراد پیشنهاد می‌شود در کنار زیارت بارگاه امام رضا(ع) از چه ظرفیت‌ها، مسیرها و گونه‌های مختلف گردشگری می‌توان بازدید کرد. گنجاندن جاذبه‌های جدید در نقشه هوشمند شهر مشهد نیز از دیگر کارهایی است که برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.»

آنطور که سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد اعلام کرده است «مشهد برای میزبانی از زائران امام رضا(ع) و گردشگران در روزهای پایانی سال جاری و نوروز ۹۸، بیشتر از گذشته آماده است.» به گفته حیدر خوش نیت، «خدمت کردن به زائران امام رضا(ع) افتخاری بزرگ و یک وظیفه است بنابراین باید با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های متولی و مردم بهترین میزبانی را از زائران در ایام پایانی اسفند و تعطیلات عید نوروز داشته باشیم.»

 

ارسال نظر