بازاریابی تولید‌کنندگان ایرانی در ارمنستان

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵
بازاریابی تولید‌کنندگان ایرانی در ارمنستان

 نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ارمنستان-ایروان ۲۰۱۷ در پایتخت این کشور گشایش یافت.

به گزارش «تعادل» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مقامات ارشد دولت ارمنستان ازجمله رییس نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور و از طرف ایران نیز اسفهبدی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حضور داشتند.

براساس این گزارش، در نمایشگاه اختصاصی ایران در ایروان، ۴۵ شرکت ایرانی متشکل از تولیدکنندگان و صادر‌کنندگان مطرح حوزه‌های مختلف محصولات خود را در فضایی به مساحت ۱۲۰۰متر مربع به نمایش گذاشته‌اند. محصولات به نمایش گذاشته در این نمایشگاه شامل منسوجات، لوازم خانگی، صنایع دستی، تابلوفرش و فرش دستباف، تاسیسات و تجهیزات صنایع آب و فاضلاب، محصولات غذایی، صنایع دارویی و بهداشتی، صنایع و تجهیزات خودرویی، صنایع و تجهیزات الکتریکی، ماشین‌آلات و صنایع بسته‌بندی است.

نمایشگاه اختصاصی ایران در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایروان از روز جمعه

 ٣١ شهریور تا روز ٣ مهر از ساعت ۱۰ لغایت ۱۷ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است اسفهبدی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و هیات همراه که برای نظارت و بازدید از روند اجرایی امور این نمایشگاه و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه و انجام مذاکرات با طرف‌های ارمنستانی وارد شهر ایروان شد، پس از افتتاح نمایشگاه، به بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه و ملاقات و گفت و شنود با مدیران شرکت‌کننده در نمایشگاه پرداخت.

  نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران

در ارمنستان گشایش یافت

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مقامات ارشد دولت ارمنستان ازجمله رییس نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور و از طرف ایران نیز اسفهبدی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حضور داشت.

براساس این گزارش، نمایشگاه اختصاصی ایران در ایروان با حضور ۴۵ شرکت متشکل از تولیدکنندگان و صادر‌کنندگان مطرح حوزه‌های مختلف محصولات خود را در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به نمایش خواهند گذاشت.

محصولات به نمایش گذاشته در این نمایشگاه شامل منسوجات لوازم خانگی، صنایع‌دستی، تابلوفرش و فرش دستباف، تاسیسات و تجهیزات صنایع آب و فاضلاب، محصولات غذایی، صنایع دارویی و بهداشتی، صنایع و تجهیزات خودرویی، صنایع و تجهیزات الکتریکی، ماشین‌آلات و صنایع بسته‌بندی است.

 

ارسال نظر