اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین سکه و طلا

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۴۴۶
اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین سکه و طلا

نخستین اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین سکه و طلا با نام سرمایه رونمایی شد.

به گزارش ایبنا، استفاده از اینترنت در دنیای امروز باعث شده کسب‌وکارهای نوپا در دنیا رونق بگیرند که کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این میان یکی از پرمخاطب‌ترین این کسب‌وکارهای نوین خرید و فروش آنلاین است؛ تبدیل خرید و فروش از روش فیزیکی و حضوری به اینترنتی مزایای بسیاری دارد که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان باعث می‌شود این فرآیند با دقت و امنیت بیشتری انجام شود.

امکان خرید و فروش آنلاین برای کالاهایی مانند طلا و سکه که قیمت آنها به صورت لحظه‌یی تغییر می‌کند از اهمیت بسیاری برخوردار است که به همین سبب طی سال‌های گذشته تعداد سایت‌هایی که این خدمت را به مشتریان ارائه می‌کنند درحال افزایش است.

در این روش افراد می‌توانند براساس قیمت لحظه‌یی سکه و طلا خرید انجام دهند و هر زمان که تصمیم به فروش داشتند، سکه خریداری شده را باز هم براساس قیمت لحظه‌یی تبدیل به پول کنند. ضمن اینکه امکان تحویل سکه نیز وجود دارد و خریداران می‌توانند از طریق دریافت حضوری یا تحویل پستی سکه یا طلای خریداری شده را دریافت کنند.

اما با فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند بسیاری از کسب‌وکارهای الکترونیک به سمت کسب‌وکارهای موبایلی با استفاده از اپلیکیشن‌ها حرکت کرده‌اند. در حوزه خرید و فروش ارز نیز جای خالی اپلیکیشنی که بتوان از طریق آن در هر لحظه خرید و فروش را به سهولت انجام داد احساس می‌شد که بر این اساس سایت خرید و فروش آنلاین سکه سرمایه برای نخستین ‌بار از اپلیکیشن موبایلی خود رونمایی کرد.

در اپلیکیشن موبایلی سکه سرمایه نیز خرید و فروش براساس قیمت لحظه‌یی سکه و طلا انجام می‌شود و این امکان را به افراد می‌دهد تا در هر زمان و با هر نرخی که اعلام می‌شود، اقدام به خرید و فروش کنند.

 

ارسال نظر