روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۷۴۲

   پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

همزمان با شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و اسطوره مقاومت، انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی با انتشار پیامی شهادت این مجاهد راستین را تبریک و تسلیت گفته و این جنایت امریکا را محکوم کرد.متن این پیام به این شرح است:  

بِسْم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت سردار فقید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شماری از همرزمانش توسط تروریسم دولتی امریکا، موجب تأثر و تألم شدید ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت و همه آزادگان و آزادیخواهان جهان شد. حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز سپاه اسلام، چهره درخشان مقاومت اسلامی و اسطوره ایستادگی دربرابر مستکبران امریکا و متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه و جهان بود و خون این سردار فقید، الهام بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.  شهادت این سردار بزرگ اسلام را که نماد جهاد در راه خدا و مبارزه با ظلم و استعمار بود به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی، یاران و همرزمانش در سپاه قدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و علاقه‌مندان و بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسالت می‌کنیم.  

انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی

   دستخط حاج قاسم سلیمانی درباره محل دفن خود؛ برنا|

حاج قاسم سلیمانی درباره محل دفن خود در دستخطی به همسرش نوشته است؛ بر مزارم کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید نه عبارت‌های عنوان‌دار.. حاج قاسم سلیمانی درباره محل دفن خود در دستخطی خطاب به همسرش نوشت؛ همسرم قبر من ساده باشد مثل دوستان شهیدم بر آن کلمه سرباز قاسم سلیمانی بنویسید نه عبارت‌های عنوان‌دار.

   رفتارهای پرخطر امریکا منجر به افزایش تنش‌ها در منطقه شده است؛ پاد |

وزیر امور خارجه چین در واکنش به شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» اظهار کرد رفتارهای پرخطر امریکا ضمن نقض هنجارهای اساسی روابط بین‌الملل، تنش‌ها و آشفتگی‌ها را در منطقه تشدید کرده است. به گزارش ایرنا از وزارت خارجه چین، «وانگ یی» عصر روز شنبه در تماس تلفنی با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران افزود: چین با استفاده از زور در روابط بین‌الملل مخالف است. او با بیان اینکه هیچ راهی برای مسائل نظامی وجود ندارد و فشارهای امریکا بر ایران غیرمنطقی است گفت از ایالات متحده می‌خواهد که از زور سوءاستفاده نکند و از طریق گفت‌وگو به دنبال راه‌حل این مساله باشد.   

   ظریف: رژیم امریکا مسوول عواقب

 به شهادت رساندن سردار سلیمانی است

وزیر امور خارجه کشورمان با تروریستی خواندن اقدام امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، رژیم امریکا را مسوول عواقب و پیامدهای آن خواند و تاکید کرد حضور و دخالت نیروهای خارجی و فرامنطقه‌ای باعث بی‌ثباتی، ناامنی و افزایش تنش در منطقه است. محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی وزیر امور خارجه قطر دیروز با حضور در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار

 در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه شرایط جدید در عراق و ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 

ارسال نظر