اصلاحات در فضای آرام شکل خواهد گرفت

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۱۹۰
اصلاحات در فضای آرام 
شکل خواهد گرفت

رییس مجلس شورای اسلامی به تشریح جلسه غیرعلنی صبح دیروز مجلس پرداخت. به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی دیروز و در تشریح علت تشکیل جلسه غیرعلنی صبح اظهار کرد: جلسه غیرعلنی درباره مباحث این روز‌ها و یارانه‌ها بود که شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی از آن را ارایه داد و نمایندگان هم نظرات خود را مطرح کردند. او افزود: دولت منابعی که به عنوان مابه التفاوت در نظر گرفته را باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است.

رییس مجلس تصریح کرد: نگرانی مردم این است که این تصمیم در راستای افزایش نرخ بنزین تبعاتی در سایر قیمت‌ها داشته باشد. او در ادامه با اشاره به نقش ویژه کمیسیون‌های اقتصادی برای بررسی جوانب موضوع ادامه داد: در زمینه اصلاح روش‌ها نیز مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را انجام دهند.

 لاریجانی بیان کرد: در این زمینه باید همه ما هم داستان باشیم تا هرچه فشار بر مردم است برداشته شود، لازم است به آنان کمک شود و دغدغه نمایندگان نیز همین بوده و قطعا آنها در جلسات کمیسیون‌ها نیز به دنبال حل مشکلات مردم هستند.  رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید دوباره بر ضرورت پیگیری مطالبات در فضای آرام و به دور از حاشیه تصریح کرد: قطعا اصلاحات در این زمینه در فضای آرام سامان خواهد یافت و ما احتیاج داریم که فضای آرامی برای تصمیمات فراهم کنیم.

 

ارسال نظر