روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۸۹۴

 پیام تسلیت حزب اعتماد ملی به خانواده مجید نیری؛ روابط عمومی حزب اعتماد ملی|

حزب اعتماد ملی در پیامی، درگذشت مجید نیری، عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را به خانواده و همراهان او تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

درگذشت مردی دلسوز، دغدغه‌مند و نجیب، دوستان، همراهان و همفکران مجید نیری را در غمی عمیق فرو برد.  بی‌شک فقدان چنین افراد وطن‌دوستی که در راه عقیده و دغدغه‌شان سختی‌هایی نیز متحمل شده‌اند، برای کشورمان قابل لمس است.  حزب اعتماد ملی ضایعه فقدان مجید نیری را تسلیت گفته و از خداوند منان آرزوی علو درجات و غفران الهی برای ایشان دارد.

 ظریف بار دیگر کشورهای منطقه را به ابتکار «صلح هرمز» دعوت کرد؛  ایسنا|

وزیر خارجه کشورمان گفت که تمام کشورهای منطقه را به ابتکار اعتمادسازی میان یکدیگر تحت عنوان ابتکار «صلح هرمز» دعوت می‌کنم. محمد جواد ظریف، که به دوحه سفر کرده است در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: کشورهای منطقه را به ابتکار «اعتماد‌سازی» تحت عنوان ابتکار «صلح هرمز» دعوت می‌کنم. وی همچنین گفت: جنگ به سود هیچ کس نیست و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا نمی‌تواند توافق یک‌جانبه علیه ایران تحمیل کند. ظریف در ادامه در رابطه با توافق هسته‌ای نیز گفت: هر نوع توافق در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران باید منافع تمام طرف‌ها را محقق کند.

    جت «یاسین» با موفقیت پرواز آزمایشی انجام داد؛ روابط عمومی ارتش|

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه «خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند»، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند. «امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»، با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، گفت: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

 درخواست از هموطنان برای به تعویق انداختن سفر به عراق؛ وزارت خارجه|

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای از هموطنان و زائرین عتبات عالیات درخواست کرد تا اطلاع ثانوی برنامه سفر خود به عراق را به تعویق اندازند. در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: «با تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ضمن قدردانی مجدد از میهمان نوازی کریمانه دولت و ملت برادر عراق در ایام اربعین حسینی، با توجه به گزارش وقوع برخی ناآرامی‌ها در عراق از هموطنان عزیز و زائرین عتبات عالیات درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی برنامه سفر خود به عراق را به تعویق اندازند.»

 وحشت نتانیاهو از موشک‌های نقطه‌زن ایران؛ ایسنا|

نتانیاهو با ابراز نگرانی از پیشرفت‌های کشورمان در صنعت موشکی گفت: ایران خواهان توسعه موشک‌های دقیقی است که قادرند هر هدفی در اسراییل را با خطای پنج تا ده متر نشانه بگیرند و آنها اکنون در حال این کار هستند. به گزارش الجزیره نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: ما در اسراییل باید متحد و قوی باشیم، متحد در روحیه و متحد در راه تامین آینده و امنیت اسراییل و «ملت» یهود. رژیم صهیونیستی از بیم توان موشکی کشورمان و تولید انواع موشک‌های نقطه‌زن در ایران، برای تقویت سامانه‌های دفاع موشکی خود به تکاپو افتاده که البته بنا بر گزارش‌های نهادهای متخصص در امور دفاعی، این سامانه‌ها دربرابر حملات انبوه و هیبریدی قابلیت چندانی برای دفاع ندارند.

    ابلاغ اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت؛پاد|

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور اساسنامه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت را ابلاغ کرد. پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، غرامت تأمین آتیه، تأمین رفاه، بیمه درمان و سلامت کارمندان و بازنشستگان عضو صندوق و ارایه سایر خدمات از طریق به کار انداختن و بهره‌برداری از وجوه بازنشستگی، پس‌انداز و تأمین آتیه کارمندان صنعت نفت و سایر منابع و وجوه با حفظ و افزایش توان مالی صندوق، از اهداف این صندوق به شمار می‌رود. بازنشستگان و از کارافتادگان، کارمندان صنعت نفت و افرادی که کسور پس‌انداز و تأمین آتیه را صندوق می‌پردازند، کارمندان شاغل شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت‌های واگذار شده که کسور بازنشستگی آنان به صندوق واریز می‌شودو ... اعضای صندوق را تشکیل می‌دهند.

 دفتر سخنگوی دولت استعفای حجتی را تکذیب کرد؛ پاد|

در شرایطی که دیروز برخی رسانه‌ها خبر استعفای حجتی وزیر کشاورزی را منتشر کرده بودند، دفتر سخنگوی دولت استعفای وزیر جهاد کشاورزی را تکذیب کرد. در این اطلاعیه، دفتر سخنگوی دولت اخبار منتشر شده در ارتباط با استعفای حجتی وزیر جهاد کشاورزی را بی‌پایه و اساس دانست و از رسانه‌ها خواست از پرداختن به شایعات و اخبار نادرست اجتناب کنند.

 

ارسال نظر