فرمانداران شایسته ارتقا می‌یابند

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۷۰۱
فرمانداران شایسته
ارتقا می‌یابند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده فرمانداران شایسته ارتقا می‌یابند و برخی نیز بازنشسته یا جابه‌جا می‌شوند.

محمدامین رضا‌زاده دیروز در گفت‌وگو با ایرنا عملکرد فرمانداران را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و افزود: بعضی از فرمانداران بازنشسته می‌شوند و برخی نیز که چهار سال در یک فرمانداری بودند، ممکن است جابه‌جا شوند.

وی ادامه داد: برخی فرمانداران نیز باید ارتقا پیدا کنند و بعضی هم که تعداد آنها زیاد نیست و عملکرد نسبتا مثبتی نداشته‌اند با نیروهای شایسته و قوی‌تر جابه‌جا می‌شوند، بنابراین تغییرات حداقلی را در فرمانداران شاهد خواهیم بود. مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره برنامه‌های وزارت کشور برای احزاب و کمیسیون ماده 10 نیز گفت: در چهارسال گذشته توانستیم، شرایط بسیار خوبی را برای فعالیت همه احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار فراهم و به‌طور یکسان از فعالیت‌های سیاسی در چارچوب اساسنامه و مرامنامه آنان حمایت کنیم. رضازاده ادامه داد: خانه احزاب بعد از 10سال احیا شد و در یک شرایط دوستانه سه جریان اصلی سیاسی توانستند در کنار هم این خانه را به صورت نوبتی یک‌سال به یک‌سال اداره کنند. وی در ادامه با بیان اینکه هیچ جریان سیاسی نیست که درخواستی کرده باشد و بدون جواب مانده باشد، گفت: سعی کردیم، شرایط فعالیت را برای همه جریان‌های سیاسی یکسان فراهم کنیم. اگر امتیازی است به همه داده شود و اگر محدودیتی وجود دارد برای همه باشد. دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب اظهار کرد: تنش کاذب سیاسی در این مدت وجود نداشته است و ما دنبال تقویت برنامه چهارساله بعدی رییس‌جمهوری یعنی آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت هستیم.

 

ارسال نظر