هوش مصنوعی مچ سارقان و مجرمان را می‌گیرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۹۶
هوش مصنوعی مچ سارقان و مجرمان را می‌گیرد

پی سی ورلد |

 بسیاری از کارشناسان برآورد کرده‌اند که احتمالا در آینده‌ای نزدیک هوش مصنوعی قادر به شناسایی هوشمندانه سارقان در اماکن عمومی خواهد بود.

 هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی از جمله فناوری‌های نوین و منحصر بفردی هستند که به تازگی توانسته‌اند تغییر و تحولات عظیمی را در صنایع و عرصه‌های مختلف ایجاد کنند.

با توجه به گسترش روزافزون فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در صنایع و حوزه‌های مختلف تکنولوژی و غیره، بسیاری از شرکت‌های فعال در عرصه‌های گوناگون معتقدند که این فناوری‌ها به صورت کامل فعالیت‌های‌شان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد، به گونه‌ای که دیگر نیازی به وجود چنین استارت‌آپ و شرکت‌هایی در جهان نخواهد بود و کارکنان آنها نیز با روبات و رایانه‌های مجهز به هوش مصنوعی جایگزین خواهند شد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری هر از گاهی با انتشار گزارشی جدید به تشریح کاربردهای مختلفی که هوش مصنوعی می‌تواند داشته باشد، می‌پردازند و حالا نیز اعلام کرده‌اند که هوش مصنوعی در سال‌های آتی به احتمال زیاد به مرحله‌ای از تکامل و شکوفایی خواهد رسید که می‌تواند سارقان و مجرمان احتمالی حاضر در اماکن عمومی را شناسایی کرده و با تشخیص هوشمندانه آنها در میان خیل عظیمی از جمعیت، به افزایش امنیت افراد و شهروندان در سطح شهر کمک بسزایی کند.

 

ارسال نظر