اخبار

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۹۲۰

عرضه هدفون  بی‌سیم ارزان قیمت

نیو اطلس| این روزها استقبال از هدفون‌های بی‌سیم روز به روز در حال افزایش است و اگر چه برخی از آنها گران قیمت هستند، اما هدفون‌های بی‌سیم ارزان قیمت با کیفیت بالا نیز در دسترس هستند.یکی از این هدفون‌های بی‌سیم ارزان‌قیمت که از نظر امکانات و کیفیت از ایرپاد شرکت اپل دست کمی ندارد، هدفون ایرتبز است که همراه با قاب قابل شارژ عرضه می‌شود.

این هدفون دارای دو سر بسیار کوچک است که در کف دست جای می‌گیرند و با گوش انسان هم سازگاری دارند. قیمت این محصول تنها ۳۶ دلار است و این در حالی است که برای خرید ایرپاد باید چندین برابر این مبلغ را پرداخت کرد.

سازگاری با بلوتوث ۴.۲، امکان چهار ساعت استفاده بعد از یک بار شارژ، کیفیت بالای صدا و حذف بخش قابل توجهی از اصوات مزاحم محیطی از جمله دیگر قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم کوچک به حساب می‌آید.

هدفون یادشده دارای باتری ۵۰ میلی آمپری بوده و ابعاد آن ۱۵.۴ در ۱۴.۵ در ۱۵ میلیمتر است. وزن این هدفون به تنهایی ۴.۲ گرم و همراه با قاب و تجهیزات جانبی ۶۵ گرم است. شارژ هدفون یادشده از طریق پورت یو اس بی‌صورت می‌گیرد.

آموزش نیروی ماهر به کمک فناوری

دیجیاتو | چهارمین المپیاد تکنیسین‌های ایران با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با هدف ترویج فرهنگ و مهارت‌آموزی با معرفی برترین‌ها در رشته‌های موبایل و تبلت، ‌لوازم خانگی، ‌صوتی و تصویری و تهویه مطبوع به کار خود پایان داد. این المپیاد از سه سال پیش به منظور ترویج فرهنگ مهارت‌‌آموزی و شناخت و تجلیل از برترین تکنیسین‌‌های کشور برگزار می‌شود.

رضا باجولوند معاون پژوهش برنامه‌ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ضمن اشاره به نظم خاصی که در این المپیاد به همت برگزارکنندگان برقرار است، اجرای متداوم آن را در طول این ۴ سال تلاشی جذاب دانست و تاکید کرد که مسابقات امسال از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار بود: «سطح مسابقات بالا رفته و استقبال هم از آن بیشتر شده، این نشان می‌دهد که این المپیاد دارد مسیر درست خود را پیش می‌رود. تعامل بین صنعت و آموزش در این رویداد دیده می‌شود و شرکت‌کنندگان خود را از لحاظ علمی محک می‌زنند. این رویداد می‌تواند نیروی ماهر را به بازار کار معرفی کند. همچنین وحید نجفی دبیر المپیاد گفت: تکنیسین‌ها مهم‌ترین ویژگی و قابلیتی که دارند مهارت فنی‌ است . وی افزود: امروزه بسیاری از سرویس‌ها به صورت چهره به چهره انجام می‌شود و این مهم است که فرد با دانش فنی بالا بتواند مهارت اجتماعی با مشتری را نیز فرابگیرد و درست برخورد کند. گفتنی است مسابقات جهانی مهارت که از سال ۱۹۵۰ آغاز شده است، بزرگ‌ترین رویداد مهارتی جهان است که هر دو سال یک بار با حمایت شرکت‌های بزرگ جهان برگزار می‌شود. به همین دلیل سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان جهان حمایت از این مسابقات را در فعالیت‌های مسوولیت‌های اجتماعی خود قرار داده است.

 

ارسال نظر