ویکتوریا بکام موفق‌ترین کارآفرین بریتانیا

۱۳۹۳/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۲

مازیار معتمدی ویکتوریا بکام همسر پرآوازه‌ترین فوتبالیست بریتانیایی، در راس فهرست 100چهره تجاری این کشور جای گرفت. شاید غیرمنصفانه نباشد اگر گفته شود این خواننده سابق وقتی در سال 2008 اعلام کرد می‌خواهد وارد دنیای لباس شود، کمتر کسی بود که باور کند، او می‌تواند تا چنین جایگاهی جلو بیاید و تنها ظرف 6سال عنوان کارآفرین نمونه بریتانیا را به خود اختصاص دهد. و این اتفاقی است که دقیقا امروز به وقوع پیوسته و ویکتوریا بکام موفق شده نه تنها در میان فهرست برترین چهره‌های تجاری سال جای بگیرد، که در راس این فهرست که متشکل از نام بزرگ‌ترین چهره‌های زن و مرد عرصه تجارت است، نشسته است.

مجله «مدیریت» بریتانیا در حالی این زن 40ساله را که مادر چهار فرزند نیز هست به این عنوان انتخاب کرده که ارزش دارایی‌های فردی او حدود 210میلیون پوند برآورد می‌شود. او موفق شده تا میزان دارایی‌هایش را 45میلیون پوند از همسر پولدارش دیوید بکام نیز بیشتر کند.

ویکتوریا که کارش را با سه نفر شروع کرد اکنون دارای 100نفر کارمند است و میزان آمار فروشش را از سال 2009 تاکنون 2900درصد رشد داده است.

ویکتوریا که ماه پیش نخستین فروشگاهش را در لندن افتتاح کرد، می‌گوید مردم در این سفر از ابتدا با من همراه بودند و به همراه بودنشان ادامه هم خواهند داد. او می‌افزاید پنج سال پیش تصورش را هم نمی‌کرد که بتواند در این مدت فروشگاه خودش را هم دایر کند.

منبع: این استایل

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر