کابینه احتیاج به ترمیم جدی دارد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۵۲

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: کابینه نیازمند ترمیم جدی است تا ان‌شاءالله بتوانند با سرعت خوب برای رفع مشکلات مردم و مملکت و ارتقای توانمندی‌های کشور اقدام شود.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد پیام انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر گفت: پیام انتخابات حاوی مطالب بسیار مهمی است و نشان می‌دهد که حول‌محور ایران و اسلام مردم علاقه‌مند به کمک هستند. یعنی هر اندازه که ما درست تفسیر کنیم و تنگ‌نظرانه تفسیر نکنیم این پیروزی همه ملت ایران را در برمی‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: این ملت تبدیل به یک ملت شکست‌ناپذیر شده است. آنقدر محکم و مستحکم در دفاع از امنیت ملی و اقتدار ایران هستند که آدم حیرت می‌کند. این نشان می‌دهد که مردم پای کار هستند و برای همکاری و هم‌نوایی و پشتیبانی از دولت و نظام حضور دارند. دولت و تمامی ارگان‌ها و نظام مسوولیتش بسیار سنگین شد.

حضور و مشارکت مردم فقط مربوط به کاندیدا نمی‌شود، مربوط به کل مملکت است. پیام مردم این بود که اگر درست حرکت کنید و کار خوب انجام دهید اگر با مردم صادق باشید و به مردم اطمینان کنید، مردم هم به شما اطمینان می‌کنند.

حضرتی با اشاره به نقش و جایگاه اصلاح‌طلبان در دولت دوازدهم گفت: اصلاح‌طلبان همانطور که از روز اول به روحانی گفتند بدون پیش‌ شرط و تمام قد و صادقانه با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود از ایشان حمایت کردند. من به شخصه تا این اندازه که در این انتخابات وقت صرف کردم، سخنرانی انجام دادم و بی‌خوابی کشیدم برای انتخابات مجلس و خودم کار انجام ندادم. همه اصلاح‌طلبان پشت دولت هستند و صادقانه کار انجام می‌دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر