یک کنسرت زنانه به 5 زبان

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۱۹

بهار ایلچی اوایل اسفندماه کنسرت خود را با همراهی گروه ستاره قطبی (پلاریس) در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد. گروه موسیقی ستاره قطبی (پلاریس) در آخرین اجرای خود در سال 95، با اجرای قطعاتی به 5 زبان مختلف به تالار وحدت می‌رود. این گروه که بهار ایلچی سرپرستی آن را برعهده دارد، بعد از چندین اجرای موفق برای بانوان در فرهنگسرای نیاوران و تالار وحدت شهر تهران، پنجم اسفندماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و قطعاتی را به زبان‌های فارسی، آذری، هندی، انگلیسی و فرانسه اجرا خواهد کرد.

مهشید مولایی خواننده زبان هندی، شقایق طهماسبی خواننده زبان فارسی، پریسا دلفانی خواننده فارسی و آذری، کیانا کرمانیان خواننده انگلیسی و فرانسه و ماری روت باتوآ خواننده انگلیسی و فرانسه، 5 خواننده این گروه هستند.

سحر دزواریی (درامز)، سپیده ایلچی (گیتار باس)، مهرناز دبیرزاده (پرکاشن)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، پرنا کوه‌گیوی (گیتار اسپانیش)، آوا منبری (کیبورد)، پگاه ابراهیم (ویولن)، سارا پارسایی (فلوت)، ثمیلا تحولداری (ساکسوفون)، شانیا شهریاری (ترومپت) و بهار ایلچی (پیانو) اعضای گروه پلاریس هستند.

همچنین پوریا پیرزاده وظیفه تنظیم قطعات این کنسرت را برعهده دارد و علی افشار تهیه‌کننده این کنسرت است. کنسرت گروه موسیقی پلاریس به همت موسسه آوای باران ویژه بانوان برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن در سایت ایران کنسرت صورت می‌گیرد.

گروه ستاره قطبی (پلاریس) به سرپرستی بهار ایلچی فعالیت هنری خود را از سال 1389 با مجموعه‌یی از متخصصان و اساتید دانشگاه و آموزشگاه‌ها با هدف پرکردن خلأ گروه پاپ بانوان و همچنین پاسخگویی به نیازهای موسیقایی مخاطبان با فرهنگ‌های مختلف در ایران آغاز کرد.

پلاریس تاکنون چند اجرای موفق در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران و... برگزار کرده و 2جایزه از جشنواره موسیقی فجر دارد. ستاره قطبی (پلاریس) مجموعه‌یی از آهنگ‌ها و نغمه‌ها و قطعات را به زبان‌ها و لهجه‌های متنوع که برگرفته از شهرهای مختلف ایران و 5 قاره دنیاست را به اجرا می‌گذارد و در این راستا از هنرنمایی 5 خواننده توانمند و 11نوازنده با تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی بهره می‌برد. پیش از این نیز، کنسرت گروه موسیقی بانوان «ستاره قطبی» (پلاریس)، به سرپرستی «بهار ایلچی» اجرایی را با حضور پری زنگنه در تالار وحدت تهران روی صحنه برده بود.

سرپرست این گروه موسیقی در آخرین کنسرت از ورود اعضای جدید به این گروه خبر داده و گفته بود که یکی از اهداف این گروه موسیقی معرفی هنرمندان جدید است و تلاش می‌شود بستری را فراهم کند تا آنها به جامعه موسیقی وارد شوند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر