توسعه کارخانه‌های آسفالت گرمی در دستور کار باشد

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۳۹

اردبیل| مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: توسعه و بهسازی کارخانه‌های آسفالت در شهرستان گرمی مغان در دستور کار قرار گیرد.

محبوب حیدری در نشست با مسوولان گرمی مغان اظهار کرد: از 3 کارخانه آسفالت موجود در شهرستان گرمی تنها کارخانه آسفالت شهرداری به صورت نیمه راکد فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر لزوم واگذاری کارخانه‌های آسفالت موجود به پیمانکاران توانمند استان تاکید کرد و افزود: آسفالت استفاده شده در راه‌های ارتباطی از کارخانه دیگر شهرها تامین می‌شود که روند سرعت عملیات اجرایی و کیفیت کار را بسیار پایین می‌آورد. حیدری در رابطه با بزرگراه قفقاز تصریح کرد: هیچ مصوبه‌یی به نام بزرگراه قفقاز وجود نداشته و تابلو نصب شده نیز بدون مجوز لازم است و طرح درحال اجرا بهسازی سه راهی صحرا، رضی و امیرکندی است. مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: راه ارتباطی آقداش به تکانلو راه روستایی بوده و هیچ ‌برنامه‌یی برای احداث یک راه اصلی در این مسیر نداریم و راه شمال استان از شهر ‌گرمی خواهد گذشت. حیدری از انجام مطالعات 6 کیلومتر ورودی شهر گرمی خبر داد و افزود: انجام این طرح منوط به واگذاری تمام صاحبان ملک مسیر ورودی شهر با قیمت کارشناسی به اداره کل راه و شهرسازی است و در این صورت این اداره کل آماده برگزاری مناقصه است. مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه 6 کیلومتر از راه‌های ارتباطی گرمی به انگوت و موران مطالعه شده است، تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی پیمانکار توانمند، آماده واگذاری پروژه برای اجرای عملیات آن هستیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر