خرابی‌های بوتاکس

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۱۶

تایم:

هفته‌نامه تایم تیتر جلد خود را به آسیب‌هایی اختصاص داده که بوتاکس در دنیای امروز به همراه دارد. گزارش تایم نشان می‌دهد عوارضی که بوتاکس در دنیای زیبایی امروز به همراه دارد تنها به یک مورد ختم نمی‌شود. افسردگی، مشکلات قلبی و میگرن تنها بخشی از عوارضی است که تایم برای بوتاکس عنوان کرده است. تزریق بوتاکس روش سریع و موثری برای رفع چروک است، زمان شروع اثر بوتاکس بین 4 تا 7 روز است. مدت تزریق آن بین 1۰ تا 20دقیقه طول می‌کشد اما بسیاری از کارشناسان بارها به عوارض این ماده، هشدار داده‌اند؛ هشداری که تاکنون چندان جدی گرفته نشده است.


اکونومیست:

این هفته‌نامه تیتر یک خود را به دگرگون شدن دنیای فناوری اختصاص داده و عنوان کرده است که فناوری زبان که در سال‌های اخیر گسترش یافته، می‌تواند به کلی دنیای فناوری را دگرگون کند. اکونومیست در گزارش خود به معایب این نوع فناوری نیز اشاره کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که باوجود گسترش فناوری زبان، ممکن است سیستم کامپیوتری معنای لغات را درک نکند که این مساله به منزله یک عیب برای این فناوری است. این هفته‌نامه در دیگر عناوین این هفته خود، مساله ترکیه، ترزا می ‌و دیگر سوژه‌ها را دستمایه گزارش قرار داده است.


وال‌استریت ژورنال:

تیتر یک این روزنامه به افشاگری افسران اطلاعاتی ارشد امریکا علیه روسیه اختصاص دارد. بر این اساس، پرونده مداخله در انتخابات امریکا در سنا گشوده شد. جیمز کلپر مدیر اطلاعات ملی امریکا در یکی از نشست‌های جنجالی از وجود مدارک قاطع مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات امریکا سخن گفته است. کلپر این سخنان را که درواقع پاسخی به دونالد ترامپ بود در جلسه مهم رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات نوامبر امریکا بیان کرد. این جلسه با ریاست مک کین و حضور مایک راجرز مدیر آژانس ملی امنیت و معاون وزیر دفاع در امور اطلاعاتی، مارسل لتر، برگزار شد. جیمز کلپر خطاب به کنگره گفت که شواهد بسیاری از دخالت روسیه در انتخابات نوامبر 2016 و آنچه او تجاوز سایبری خواند در دست دارد.


فایننشیال تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به درآمد اپ استور در نخستین روز کاری 2017 اختصاص داده است. بر این اساس، اپ استور سال 2017 را با رکوردی بی‌نظیر پشت‌سر گذاشت. در همان روز ابتدایی سال 2017، اپ استور شلوغ‌ترین روز تاریخ خود را با خرید بیش از 240 میلیون دلار تجربه کرد. طی یک سال گذشته، توسعه‌دهندگان توانستند مبلغ 20میلیارد دلار از طریق اپ استور کسب درآمد کنند؛ 40درصد بیشتر از سال 2015. از زمان گشایش اپ استور در سال 2008 تا به امروز، این رقم 60میلیارد دلار بوده است. این رقم درآمد البته به آیفون و سیستم عامل iOS محدود نمی‌شود، بلکه سیستم عامل‌های مک، ساعت و تلویزیون را هم پوشش می‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر