اشتغال و معیشت مردم دغدغه دولتمردان قزوین است

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۳۵

قزوین| معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مهم‌ترین دغدغه دولتمردان کشور و مسوولان استان تامین اشتغال و معیشت مردم برای ایجاد آرامش و رفاه در جامعه است. به گزارش مهر، سیدسعید شاهرخی دیروز به‌همراه قاسم عبدالله‌زاده قائم‌مقام توانمندسازی و مشارکت مردمی و مهناز کاشی مدیر اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور و وارثی مدیرکل بهزیستی استان از یک واحد تولیدی محصولات بهداشتی که به‌وسیله معلولان اداره می‌شود، بازدید کرد و در جریان توانمندی معلولان استان قرار گرفت. در این واحد که بیش از ۴۰۰معلول مشغول به کار شده‌اند انواع محصولات بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در این بازدید سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: توجه به معیشت مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و در استان نیز در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی افزود: توجه به معیشت مردم، اشتغالزایی برای جوانان و بهبود وضع تولید از اولویت‌های دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود بوده و در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

شاهرخی بیان کرد: خلأ حوزه معیشت، اشتغال و تولید در کشور در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید به‌طور محسوس دیده می‌شد و شرایط به‌گونه‌یی بود که شاهد کاهش فعالیت سرمایه‌گذاران، رکود تولید و افزایش تورم بودیم اما خوشبختانه با مجموعه اقدامات انجام شده در یکی، دو سال اخیر شاهد رونق سرمایه‌گذاری، کنترل تورم و ثبات بازار از سوی دولت هستیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر