اخبار

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۵۰۷

آغاز ثبت‌نام

طرح ترافیک 96 از امروز

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزییات ثبت‌نام طرح ترافیک 96 را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قنبرنژاد، با اعلام آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک 96 از امروز گفت: متقاضیان می‌توانند از تاریخ 18 آذرماه تا 30 آذر به سایت اینترنتی www. tehran. ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام طرح سالانه ترافیک اقدام کنند. مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از شهروندانی که در محدوده مرکزی شهر فعالیت کمتری دارند درخواست می‌شود برای تردد، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، گفت: در عین حال مانند سنوات قبل آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای آتش‌نشانی، خودروهای نظامی، اتوبوس‌های شرکت واحد تهران و همچنین تاکسی‌ها که تمام یا بخشی از مسیر آنها در محدوده طرح ترافیک قرار دارد نیازی به دریافت آرم طرح ترافیک ندارند اما سایر خودروهای عمومی و امدادی نیاز به کسب مجوز دارند و در غیر این صورت ورود آنها به محدوده تخلف محسوب می‌شود. قنبرنژاد افزود: آمبولانس‌های متعلق به شرکت‌های دیگر نیز مشمول خودروهای عمومی هستند که باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند تا تحت پوشش تعرفه حمایتی قرار گیرند.


انجام روزانه 400 سورت پرواز در فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه ظرفیت این فرودگاه برای پذیرش پرواز و مسافر بیش از این نیست، گفت: با افتتاح باند ۲۹ راست، حجم نشست و برخاست هواپیماها میان دو باند تقسیم می‌شود. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی با اشاره به افزایش نشست و برخاست‌ها در فرودگاه مهرآباد گفت: روزانه حدود ۴۰۰ سورتی پرواز در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست دارند و همین موضوع، ضرورت افتتاح هر چه سریع‌تر باند ۲۹ راست را گوشزد می‌کند. وی با اشاره به حجم بالای ترافیک پرواز در فرودگاه مهرآباد توضیح داد: در زمان انجام این پروژه (به‌سازی باند) محدودیت‌های پروازی نیز در فرودگاه مهرآباد اعمال می‌شد که با همه اینها بار سنگینی را بر دوش عوامل اجرایی پروازی وارد می‌کند.


بارش برف در نقاط شمالی کشور از پنج‌شنبه‌شب

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 10درجه‌یی دما در نیمه شمالی کشور در روز آینده، گفت: آسمان تهران در روز جمعه 19 آذر، ابری، در پاره‌یی نقاط بارش برف، همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 6 و صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به اینکه در روز پنج‌شنبه ‌شدت بارش در استان گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این روز کاهش دما در نیمه شمالی کشور بین 5 تا 10درجه رخ خواهد داد. در روز جمعه 19 آذر نیز، از شدت فعالیت این سامانه در شمال‌غرب کشور کاسته می‌شود و ابرناکی و بارندگی و وزش باد شدید موقتی در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور و مناطقی از غرب و مرکز و جنوب کشور و به‌تدریج برخی مناطق جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.


افزایش تعرفه پارکینگ فرودگاه‌های کشور

نرخ تعرفه پارکینگ همه فرودگاه‌های کشور‌ از تاریخ ۱۲ آذرماه امسال افزایش یافته که طبق اعلام مسوولان، این افزایش قیمت، طبق مصوبه مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اعمال شده است. به گزارش فارس، از تاریخ 12 آذرماه امسال، طبق مصوبه مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نرخ تعرفه‌های فرودگاهی در کل فرودگاه‌های کشور افزایش یافته و درواقع هزینه پارک 24ساعته در پارکینگ فرودگاه مهرآباد که تا پیش از این حدود ‌8هزار تومان بود به‌ 19هزار تومان افزایش یافته است. بدین‌ترتیب در فرودگاه پرترددی نظیر فرودگاه مهرآباد، نرخ ورودی پارکینگ خودرو 1900تومان است و‌ بابت هر ساعت توقف 1100تومان، بابت یک ‌شبانه‌روز توقف 19هزار تومان، بابت توقف شبانه‌روزی بعد از 2روز 21هزار تومان و بابت توقف شبانه‌روزی بعد از 4روز 23هزار تومان از رانندگان

دریافت می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر