رکورد تازه برای شیکاگو

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۴۵


وال‌استریت ژورنال:

مسالــه قـهـرمـانی شیکاگویی‌ها در رقابت‌های بیسبال به تیتر یک این روزنامه تبدیل شده است. بر این اساس، شیکاگو کابز موفق شد در یکی از طولانی‌تر سری‌ها، پس از 108سال به قهرمانی رقابت‌های بیسبال برسد. پیروزی 8-7 در 10 نوبت، کافی بود تا شیکاگو کابز موفق شود در بازی هفتم در زمین کلیولند، این تیم را برای بار چهارم شکست دهد و قهرمان این رقابت‌ها شود. این رقابت پایاپا و نفس‌گیر دو تیم تا لحظات آخر ادامه داشت، اما در نهایت این شیکاگویی‌ها بودند که موفق شدند با پیروزی در برابر کلیولند ایندینز به قهرمانی برسند.

در مجموع هفت دیدار دو تیم، اگرچه کابز پس از پایان بازی چهارم با نتیجه 3-1 در مجموع عقب افتاده بود، اما پیروزی در دو دیدار متوالی کار را به تساوی کشاند و باعث شد دیدار سرنوشت‌ساز این دوره از رقابت‌ها در پراگرسیو فیلد اوهایو برگزار شود. در این دیدار نیز ایندینزیی‌ها تا نوبت هشتم، با نتیجه 6-3 عقب بودند، اما به بازی بازگشتند. با این‌حال در نهایت موفق به پیروزی در بازی هفتم نشدند و با شکست 2-1 در نوبت دهم در مجموع با نتیجه 8-7 شکست خوردند و با قبول این شکست در برابر شیکاگو کابز نتوانستند پس از 68سال به قهرمانی لیگ برسند.

واشنگتن‌پست:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله بازداشت سیاستمداران طرفدار کردها در ترکیه اختصاص داده و عنوان کرده که امریکا از این بازداشت ابراز نگرانی کرده است. بر اساس این گزارش، «تام مالینووسکی» معاون وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرده که اقدام ترکیه در زمینه بازداشت سیاستمداران و رهبران طرفدار کردها بسیار نگران‌کننده است. مالینووسکی در صفحه توییترش نوشت: وقتی کشورهای دموکراتیک علیه نمایندگان منتخب دست به اقدام قانونی می‌زنند، وظیفه بزرگ‌تری برای توجیه اقدامات و حفظ اعتماد به تشکیلات قضایی دارند. نیروهای امنیتی ترکیه «فیگن یوکسک‌ داغ» و «صلاح‌الدین دمیرتاش» دو رهبر حزب دموکراتیک خلق‌ها را دستگیر کردند. بر اساس بیانیه وزارت کشور ترکیه، 9 نماینده دیگر حزب دموکراتیک خلق‌ها نیز در یورش شبانه پلیس به مقر این حزب در آنکارا و خانه‌هایشان بازداشت شدند. در همین حال گزارش‌ها نشان می‌دهد که «فدریکا موگرینی» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز نگرانی شدید این اتحادیه را در مورد این بازداشت‌ها اعلام کرد و وزیر امور خارجه آلمان نیز گفت که چنین اقدامی به افزایش تنش‌ها دامن خواهد زد و مقابله با تروریسم نباید دلیلی برای خاموش کردن صدای مخالفان باشد.

مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به رئال‌مادرید اختصاص دارد. بازیکنان مادریدی دیروز آئودی خود را دریافت کردند. این تیم فردا برابر لگانس قرار می‌گیرد و پس از بازی‌های ملی مقابل تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا در لالیگا و اسپورتینگ لیسبون و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهند گرفت. سفیدپوشان تا این جای فصل ۵۰ گل به ثمر رسانده‌اند. این نشریه به مذاکره مارسلینو (سرمربی سابق ویارئال) و اینتر نیز اشاره کرده است. اینتر پس از اخراج فرانک دی بوئر دنبال جانشینی برای سرمربی هلندی است. دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال سوسیداد از عناوین دیگر این روزنامه است. قرمز و سفیدپوشان در ۶ سال اخیر بیشترین امتیاز را برابر این تیم در سن سباستین کسب کرده‌اند. بازگشت آریتس آدوریس به تیم ملی اسپانیا از عناوین این نشریه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر