اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۱۱۶

رعایت اصول و شاخص‌های سلامت کارکنان

شازند عقیق مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت و هیات همراه برای آشنایی با فعالیت‌های مجتمع پتروشیمی شازند در این مجتمع حضور یافته و ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر با معاونین و مدیران شرکت از نزدیک با فعالیت‌های واحدهای تولیدی مجتمع آشنا شدند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، معصومی ریاست محترم بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان بااشاره به اینکه شرکت پتروشیمی شازند با رعایت اصول و شاخص‌های سلامت کارکنان بالاترین میزان سلامت را در شرکت‌های فعال حوزه صنعت نفت در منطقه را به خود اختصاص داده است، افزود مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند همواره از همکاری‌های دوجانبه این شرکت با بهداشت و درمان صنعت نفت حمایت می‌کنند. در ادامه این جلسه عقیق مدیرکل محترم بازرسی وزارت نفت با تشکر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شازند در بخش‌های تولید و صادرات محصولات و همچنین رعایت اصول و شاخص‌های ایمنی و سلامت کارکنان یادآور شد که رعایت اصول ایمنی و HSE در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های پتروشیمی کشور است و مجموعه اقدامات شرکت پتروشیمی شازند نشان از حسن توجه این شرکت به مسائل ایمنی و سلامت کارکنان است.


سرویس به موقع ایستگاه‌های تقلیل فشار

گرگان به‌منظور بررسی و ارزیابی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز جلسه‌یی با حضور مدیرعامل، کارشناسان مرتبط و روسای ادارات گاز رسانی استان گلستان در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد. جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان با توجه به حساسیت و اهمیت ایستگاه‌های تقلیل فشار که یکی از مهم‌ترین بخش‌های تاسیسات گازرسانی برای استمرار جریان گاز است گفت: همکاران محترم به‌ویژه کارشناس مرتبط با ایستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد ایستگاه‌های تقلیل فشار به‌کار گیرند و اورهال ایستگاه‌ها به موقع انجام و براساس چک لیستهای مربوطه روند بازدید و کنترل قطعات و اطمینان از صحت عملکرد تاسیسات صورت پذیرد تا ان‌شاءالله بتوانیم استمرار جریان گاز را داشته باشیم و در روند گازرسانی به مردم شریف خللی ایجاد نشود. در این جلسه روشنی رییس بازرسی فنی شرکت نیز گزارش جامعی از چگونگی وضعیت ایستگاه‌های تقلیل فشار ارائه و مقرر شد نتایج ازریابی بدقت مورد بررسی و درخصوص رفع معضلات برنامه‌ریزی و اقدامات بعدی صورت پذیرد.


جشن بزرگ حضور در منطقه ساری

ساری سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن تبریک میلاد مبارک امام‌رضا(ع) درجشن حضور، گفت در سالروز میلاد با برکت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع) مراسم جشن و سرور با حضور برندگان مسابقه بزرگ رقابت فرزندان نفتی در سالن اندیشه منطقه ساری برگزار شد. خلیل پورسخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از آیتم‌های جشن حضور گفت و بیان کرد: در این مراسم که با حضور کارکنان منطقه ساری و خانواده‌های آنها برگزار شد هنرمندان استانی به اجرای برنامه پرداخته و اشعاری در وصف این امام مهربانی‌ها خوانده شد. خلیل پور به ذکر احادیث و روایاتی در خصوص ثواب زیارت حضرت امام‌رضا(ع) پرداخت و وجود ایشان را برای کشور اسلامی ایران رحمت و نعمت الهی دانست که باید مردم قدراین ولی نعمت را بدانند. وی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر مولودی خوانی، جشن و سرور و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع دهه کرامت حضور فرزندان هنرمند و اجرای برنامه توسط آنها از ویژه برنامه‌های این جشن با شکوه بود. درجشن حضور امام موسی‌الرضا(ع) خلیل پور سخنگوی منطقه ساری ازاجرای طرح‌های جدید برای آموزش وفرهنگ‌سازی مهدویت ابراز امیدواری و اذعان کرد: مدیران ادارات و سازمان‌ها باهمکاری و حمایت روابط عمومی‌ها و اجرای طرح‌های نوین فرهنگی می‌توانند گام‌های بلندی در راستای فرهنگ مهدوی بردارند. در پایان جشن حضور که در سالن تدبیر منطقه ساری به‌مناسبت میلاد امام‌رضا(ع) برگزار شد به برندگان رقابت مسابقه بزرگ نماز فرزندان کارکنان منطقه ساری جوایزی نفیس داده و از آنها تقدیر شد.


بهره‌برداری از صنایع پویان طب هگمتانه

همدان شرکت صنایع پویان طب هگمتانه تولید‌کننده محصولات و تجهیزات پزشکی همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور وزیر دادگستری و استاندار همدان در شهرک صنعتی ویان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید. مصطفی پورمحمدی در مراسم افتتاح شرکت صنایع پویان طب هگمتانه گفت: ایجاد واحدهای دانش‌بنیان نقش موثری در تولید کشور دارد و با حمایت‌های دولت، 2هزار و 700شرکت دانش‌بنیان در کشور راه‌اندازی شده است. وی با اشاره به فارغ‌التحصیلی بیش از 5میلیون نفر در کشور افزود: درصد بیکاری هم‌اکنون در کشور بیش از 11درصد و در استان همدان 8درصد است که پایین‌تر از میانگین کشوری است.


افزایش قیمت محصولات سایپا براساس مجوز شورای رقابت

تهران معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات گروه سایپا براساس تاییدیه شورای رقابت و مجوزهای قانونی افزایش یافته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: افزایش قیمت محصولات گروه سایپا براساس تاییدیه شورای رقابت بوده و مجوزهای قانونی لازم در این خصوص اخذ شده است. وی تصریح کرد: این امر براساس مجوز شماره 3795/95/10 شورای رقابت به مورخ04/03/1395 و نامه موسسه راهگشا درخصوص تغییر هزینه‌های پست، خدمات و هوشمندسازی کارت خودرو به شماره 3203/4/105/28/46 مورخ28/04/1395 انجام شده است. تقی‌زاده اظهار داشت: این افزایش قیمت هیچ‌گونه خارج از مقررات قانونی صورت نگرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر