اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۶۹

تخت‌های بیمارستان سبلان اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش تخت بیمارستان سبلان در اردبیل و ارس پارس‌آباد به عنوان دو بیمارستان ملکی تامین اجتماعی امسال در دستور کار است. مهدی نیک‌سیرت در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه درمان در سه محور به 580‌هزار نفر از جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌کنیم، بطوری که طی این دو سال سعی کردیم تا با کیفی‌ کردن ارائه خدمات در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم رضایتمندی هموطنان و مراجعان را فراهم کنیم. وی گفت: در حوزه درمان مستقیم ما با استفاده از ظرفیت دو بیمارستان 144 تختخوابی سبلان و 46 تختخوابی ارس پارس‌آباد به بیمه‌شدگان ارائه خدمات می‌کنیم. مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش تخت بیمارستان سبلان در اردبیل و ارس پارس‌آباد به عنوان دو بیمارستان ملکی تامین اجتماعی امسال در دستور کار است. نیک سیرت اظهار کرد: در کنار آن چهار درمانگاه که سه مورد از آنها در اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال به صورت تخصصی ارائه خدمات کرده و یک درمانگاه نیز به صورت عمومی در گرمی خدمات عرضه می‌کند، در خدمت بیمه‌شدگان هستیم. وی افزود: در حوزه درمان غیرمستقیم ما سالانه دو سوم اعتباراتمان را در این حوزه صرف می‌کنیم، بطوری که سال گذشته 120میلیارد تومان در دفتر اسناد خرید خدمات بیمه شده‌ها هزینه کردیم.


آغاز فصل جدید در فناوری اطلاعات

ساری مهدی عبوری شهردار ساری به همراه طاهری معاون اداری مالی شهرداری ساری ضمن بازدید سرزده‌یی از سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با کارکنان آن سازمان دیدار و گفت‌وگو و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن سازمان قرار گرفت. شهردار ساری در حاشیه این بازدید طی گفت‌وگویی به خبرنگار ما گفت: سازمان فناوری اطلاعات یکی از مهم‌ترین سازمان‌های تابعه شهرداری است و اقدامات مهمی را تاکنون از سوی این سازمان شاهد بودیم و این مرهون تلاش همکاران عزیزم در این مجموعه است. وی با اشاره به کارت شهروندی نقش سازمان فناوری را در فرهنگ‌سازی واستفاده همشهریان از ساری کارت را بسیار مهم دانست و گفت: ممیزی املاک را از سال گذشته به این سازمان واگذار نمودیم که در این زمینه پس از سال‌ها موفقیت‌های چشمگیری را شاهد بودیم و آمار و اطلاعات دقیقی نسبت به مرکز استان به دست آوردیم. عبوری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان متخصص، فصل جدیدی در زمینه فناوری اطلاعات برای شهرداری ساری آغاز خواهد شد.


دیدار مدیرعامل شرکت گاز مرکزی با نماینده مردم اراک

اراک طی دیداری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس دهم از مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی جواد مهندس مدیرعامل این شرکت در دیداری که با مقدسی نماینده مجلس شورای اسلامی داشت، به بیان عملکرد شرکت گاز استان مرکزی در زمینه شبکه‌گذاری و انشعاب و میزان بهره مندی جمعیت شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی و نحوه ارائه خدمات به مردم استان پرداخت. وی همچنین جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی درشرکت گاز استان مرکزی اعلام نمود که برای کاهش هدر رفت گازطبیعی دراستان اقدام به نشت یابی وبازبینی و بازسازی علمک‌های گاز درسطح استان وهمچنین اندازه‌گیری وکاهش مصرف گاز در هیترهای ایستگاه تقلیل فشار گاز دراستان صورت می‌پذیرد.


پرداخت یک‌هزارو210میلیارد ریال به قطعه‌سازان خراسان رضوی

مشهد معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تاکنون یک‌هزارو210میلیارد ریال از محل تفاهمنامه بین بانک صادرات، شرکت ساپکو و قطعه‌سازان به واحدهای قطعه ساز این استان پرداخت شده است. ابراهیم ناصری دیروز افزود: برای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای قطعه ساز خراسان رضوی تفاهمنامه سه جانبه بین بانک صادرات، شرکت ساپکو و واحدهای قطعه ساز امضا شده که بر این اساس مطالبات معوق و سررسید شده واحدهای قطعه ساز این استان از شرکت ساپکو (شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو) از طریق بانک صادرات در حال پرداخت است.


هزار هکتار زمین در سطح کشور جنگل کاری می‌شود

کرج معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال 75‌هزار هکتار زمین در سطح کشور عملیات جنگل کاری انجام خواهد شد. خداکرم جلالی دیروز در حاشیه دیدار از طرح جنگل کاری در دامنه جنوبی البرز در شمال تهران افزود: این اقدام با توجه به رویکرد این سازمان در خصوص مشارکت مردم در توسعه جنگل کاری و پوشش گیاهی نقاط مختلف کشور صورت خواهد گرفت،


تولید بیش از 203‌هزار تن گندم در کرمان

کرمان مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت: امسال با تحویل بیش از 203‌هزار تن گندم به سیلوهای کرمان، رکورد تاریخی تولید گندم را به دست آوردیم. مجید نژادبیگلری دیروز افزود: تاکنون 203‌هزار و 171 تن گندم را از کشاورزان سراسر استان خریداری کرده‌ایم. وی گفت: طی 50 سال گذشته تاکنون این میزان گندم در استان کرمان تولید و خریداری نشده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته 154‌هزار و 500 تن گندم خریداری شده بود. وی گفت: گندم معمولی با قیمت 12‌هزار و 700 ریال و گندم دورم که برای تهیه ماکارونی و بیسکوییت استفاده می‌شود، هر کیلوگرم 13‌هزار ریال از کشاورز خریداری شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر