ثبت نام1140 واحد در سامانه تسهیلات تولیدی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۶۸

گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 1140 واحد در سامانه تسهیلات تولیدی ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: با توجه به ثبت نام‌های صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده مصوب گردیده تا این لحظه 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 401 واحد تولیدی اعطا گردد.

به گزارش ایسنا، حسن صادقلو در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات کارگروه را دارای اهمیتی بالا خواند و تصریح کرد: هویت این کارگروه حذف هر مانعی در مسیر اشتغال، رونق اقتصاد و افزایش تولید است و این مسیر تمام توان استان باید در سال اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر تهیه گزارشاتی از وضعیت فعلی بنگاه‌های اقتصادی گفت: تهیه این گزارشات و مقایسه آن پس از اعطای تسهیلات می‌تواند تاثیر این وام‌ها را بر رونق چرخه صنعت و تولید نمایان سازد.

استاندار گلستان در این جلسه که مشکلات محیط زیستی شرکت کانسار خزر و شرکت‌هایی از جنس آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: بر اساس مصوبه کارگروه 6 ماه مهلت جهت اخذ استانداردهای لازم و رفع موانع محیط زیستی به این شرکت‌ها داده می‌شود تا بتوانند چرخه تولید را پایدار نگه دارند.

دکتر صادقلو در این کارگروه که مسائل بانکی 2 بنگاه اقتصادی نیز مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بانک‌ها همکاری لازم را جهت استمهال، تقسیط و ارائه وام 18‌درصد به جای 34‌درصد را داشته باشند، تا این واحد‌ها بتوانند با رونق تولید، اشتغالزایی لازم را صورت دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر