اخبار

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۷۲

٥٧میلیون کارت الکترونیکی بانک صادرات در دست هموطنان

بانک صادرات ایران برای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین بیش از ٥٧ میلیون کارت الکترونیکی را صادر و به متقاضیان تحویل داده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می‌کند. بر این اساس تا پایان فروردین ماه سال جاری٥٧ میلیون و ٥٢٨ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان کرده است که از این تعداد، بیش از ٣٩میلیون و ٦٣٦ هزار کارت مربوط به سپهر کارت‌های صادره است که این میزان بیانگر رشد ٣١ درصدی تعداد سپهر کارت‌های صادره نسبت به ماه مشابه در سال قبل است.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارت‌های الکترونیکی، کارت‌های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آنکه امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم می‌کند بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. دارندگان سپهرکارت‌ها می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده کنند.


شعب خارجی بانک سپه

وارد فاز عملیاتی می‌شوند

مدیرعامل بانک سپه گفت: امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و سرمایه شعب خارج از کشور بانک سپه در حال تکمیل شدن بوده و به زودی وارد فاز عملیاتی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی که همزمان با سفر رییس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید به همراه تعدادی از مسوولان بانک سپه به این استان سفر کرده بود، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بانک سپه اعتبار و جایگاه ویژه‌یی در عرصه‌ بانکداری بین‌المللی دارد؛ به همین خاطر ما برای استفاده از ظرفیت‌های این بانک در راستای کمک به بهبود شرایط اقتصادی کشور، در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را برای آغاز به کار شعب خارجی خود انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت بانک سپه نزد مردم و مسوولان نظام گفت: بانک سپه نخستین بانک ایرانی و بخشی از تاریخ بانکداری کشور است و بحمدالله پس از 8سال سرافرازانه شرایط سخت تحریم را پشت سرگذاشتیم. رییس هیات‌مدیره بانک سپه با ابراز خرسندی از دیدار با مدیران و کارکنان تلاشگر و متعهد منطقه کرمان اظهار امیدواری کرد: بسیاری از مسائل و معضلات مردم استان با سفر پربرکت رییس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان مرتفع شود.

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر ظرفیت‌های بالای منطقه کرمان خاطرنشان کرد: باید ساختمان محل استقرار مدیریت شعب منطقه متناسب با شأن و جایگاه والای بانک سپه در استان باشد و با توجه به امکانات و محدودیت‌هایی که وجود دارد، باید در این زمینه اقدام اساسی انجام شود. رییس هیات‌مدیره بانک سپه با بیان اینکه نیروهای فعلی بخشی از تاریخ 92ساله بانک هستند، خاطرنشان کرد: در این مقطع تاریخ‌ساز باید برای بهبود وضعیت بانک سپه تلاش مضاعف کنیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند. چقازردی روسای شعب را جزو مهم‌ترین لایه‌های مدیریتی بانک دانست و گفت: رییس شعبه یکی از رده‌های مهم مدیریتی است به همین خاطر آنها باید درک و تحلیل صحیحی از موقعیت و برنامه‌های بانک داشته باشند تا بتوانند با استفاده از نیروی انسانی مجرب و با انگیزه برنامه‌های ابلاغی را عملیاتی کنند.


مدیر روابط عمومی بانک آینده «مدیر ستاره روابط عمومی» شد

سومین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران همزمان با «روز روابط عمومی و ارتباطات»، با هدف نکوداشت «روز روابط عمومی» و با موضوع

«نقش روابط عمومی در دوره پساتحریم» و با تاکید بر نقش آفرینی هنر هشتم در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی، دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال 1395، در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد. در این جشنواره که از ستارگان روابط عمومی ایران در بخش‌های ملی، استانی، مدیریتی و مدیریت ارشد تجلیل به عمل آمد و ستاره ارتباطی شهر تهران و ستاره ارتباطی دولت در سال 1394 نیز معرفی و تقدیر شدند، آقای دکتر محمود ترابیان مدیر امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده، به عنوان «مدیر ستاره روابط عمومی»، انتخاب و از ایشان نیز تقدیر شد. شایان ذکر است، رونمایی از «دایره‌المعارف روابط عمومی ایران» و برگزاری دو کارگاه آموزشی «روابط عمومی و توسعه اقتصادی» و «روابط عمومی و توسعه سیاسی» با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود. همچنین، در این جشنواره ضمن قرائت بیانیه هیات موسس «خانه روابط عمومی ایران»، از تارگاه و نشان آن نیز رونمایی و اهداف این تشکل برای حاضران تشریح شد.


بانک صنعت و معدن

2 جایزه روابط عمومی گرفت

همزمان با ٢٧ اردیبهشت ماه، ‌روز ارتباطات و روابط‌عمومی، سومین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی برگزار و ستارگان و برترین‌های روابط عمومی‌های کشور در بخش‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در بخش مدیران ستاره روابط‌عمومی سال ١٣٩٤، داریوش سهرابی مدیرکل روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن و در بخش برگزیدگان ستاره طلایی روابط‌عمومی با نگاه به اقدامات مثبت صورت گرفته در اطلاع‌رسانی، در حمل و نقل، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، در صنعت، روابط عمومی بانک صنعت و معدن و در تکنولوژی ارتباطات، روابط عمومی اپراتور همراه اول موفق به دریافت تندیس و لوح ستاره طلایی شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر