اخبار

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۵۶۱

افزایش همکاری بانک‌های بین‌المللی با ایران

رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: ما با بانک‌های دنیا در حال کار کردن هستیم و تعداد بانک‌هایی که درخواست همکاری با ایران دارند رو به افزایش است. علی دیواندری در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان مبادلات تجاری ایران به صورت تهاتر برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: خیر، تهاتری نیست. وی افزود: ما با بانک‌های دنیا در حال کار کردن هستیم و تعداد بانک‌هایی که درخواست همکاری با ایران دارند رو به افزایش است. دیواندری در گفت‌وگو با ایلنا خاطرنشان کرد: با مطالعه قوانین و وضعیت فعلی بانک‌های ایرانی از سوی بانک‌های اروپایی به تدریج تعداد بانک‌هایی که با ایران مراوده خواهند داشت، گسترش خواهد یافت.رییس پژوهشکده پولی و بانکی در مورد تصویب قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم نیز گفت: با تصویب این قانون و ترجمه آن به زبان‌های مختلف مسلما مراودات ما با بانک‌های دیگر گسترش خواهد یافت و آنها بهانه‌یی برای این همکاری نخواهند داشت.


اقتصاد مقاومتی مبنای فعالیت نظام بانکی شود

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید ضمن تبریک نوروز به همه مشتریان و مردم ایران از آمادگی بانک دی برای حضور فعالانه در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده در این پیام با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تصریح کرده است: همان‌گونه که شبکه بانکی کشور همواره به عنوان یکی از زیرساخت اصلی، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده است اکنون نیز باید در مبحث اقتصاد مقاومتی نقشی محوری ایفا کند. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که «اقتصاد مقاومتی» را راه علاج مشکلات اقتصادی و پاسخ به مطالبات مردم خواندند، تاکید کرده است: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مبنای عمل فعالیت‌های ما باشد تا بتوانیم در منطقه، درخشش لازم را داشته باشیم و از تمامی پتانسیل‌های موجود برای شکوفایی اقتصادی استفاده کنیم.


ارائه بی‌وقفه خدمات بانک انصار در نوروز

بانک انصار با تلاش بی‌وقفه در ارائه خدمات به هموطنان محترم از آغاز سال نو و در تعطیلات نوروزی به عملکرد قابل قبولی دست یافت. به‌گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، دکتر سیدحمید خالقی با اشاره به تلاش بی‌وقفه در ارائه خدمات بانکی به هموطنان محترم از آغاز سال نو و در تعطیلات نوروزی گفت: به عملکرد قابل قبولی دست یافته و امیدواریم تا در سال جدید و با تلاش مضاعف مدیران و همکاران بانک ضمن تداوم اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های مثبتی در زمینه راهبرد مشتری‌مداری برداشته شود. براساس این گزارش در ایام نوروز مرکز خدمات مشتریان بانک انصار با شماره تماس 096300 پاسخگوی مشتریان بوده و شعب کشیک خدمات حضوری به هموطنان ارائه کردند. همچنین با پشتیبانی شبانه‌روزی نرم‌افزارها و سخت‌افزار‌های بانکی ازجمله: همراه بانک، آنی بانک(#763*)، اینترنت بانک، خودپردازهای ثابت و سیار، پیشخوان‌های بانکی انصار (cash less) هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و نوین بانک انصار به صورت مستمر بهره‌مند شدند.


نسخه اپلیکیشن سامانک در اپ‌استور قرار گرفت

نسخه IOS سامانک با طراحی و خدماتی جدید از طریق فروشگاه اپ استور در اختیار مشتریان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در نسخه جدید سامانک علاوه‌ بر خدمات قبلی مانند امکان انتقال وجه، خرید شارژ و... خدمات تازه‌یی مانند امکان اتصال سپرده به شماره موبایل، مدیریت حساب‌ها، کارت‌ها و شماره‌های شبای پرمراجعه ارائه شده‌اند. این گزارش حاکی است برای راحتی بیشتر کاربران اپلیکیشن سامانک استفاده از امکانات عمومی آن مانند دریافت شماره شبا و پرداخت قبض بدون نیاز به واردکردن رمز فراهم شده است. شایان ذکر است برای دانلود این اپلیکیشن لازم است از طریق اپ‌استور واژه NewSamank را جست‌وجو سپس سامانک جدید را روی گوشی آیفون خود دانلود و نصب کنید. گفتنی است، مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارائه خدمات لازم به مشتریان است.


رضایتمندی مردم از خدمات بانک صادرات در نوروز

گزارش‌های دریافتی درخصوص عملکرد بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال ٩٤ و ایام تعطیلات آغازین سال ٩٥ حاکی از رضایت عمومی از خدمات این بانک است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رفاه هموطنان در سراسر کشور نسبت به برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان اقدام کرده بودو در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده ضمن ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق سامانه‌های الکترونیکی علاوه بر افزایش زمان ارائه خدمات در شعب خود در روزهای پایانی سال ٩٤ حدود ٧٠٠شعبه را به عنوان شعب کشیک آماده خدمات‌رسانی به هموطنان کرد همچنین تعداد ٣٧٦شعبه این بانک نیز برای ارائه خدمات در روزهای٢و ٣ و ٤ فروردین ماه ٩٥ تجهیز شده بودند که گزارش‌های اخذ شده در رابطه با عملکرد این شعب همچنین گزارش‌های آماری مربوط به درگاه‌های پرداخت شامل خودپردازها، دستگاه‌های پایانه فروش، بانکداری اینترنتی، همبانک، همراه بانک و... حاکی از رضایت عمومی و خرسندی هموطنان از خدمات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران بوده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر