امپراتوری املاک 27میلیون پوندی خانواده بلر

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۵۱


گاردین

نسل وای؛ دوسوم بریتانیا برای زوج‌های جوان مقرون‌به‌صرفه نیست - گاردین می‌تواند آشکار کند که برای خانواده‌های جوان در دو سوم بریتانیا، داشتن فرزند و زندگی در مسکن اجاره‌یی، مقرون‌به‌صرفه نیست. بیرمنگام، ادینبورگ، بریستول و کل جنوب‌شرقی انگلستان در میان مناطقی هستند که زوج‌های جوان در آنها ممکن است به دلایل اقتصادی نتوانند بچه‌دار شوند چون دارند بخش بزرگی از درآمدشان را به صاحبخانه‌ها می‌دهند.

بلرها؛ خانواده نخست‌وزیر سابق یک امپراتوری 27میلیون پوندی ساخته است - مثل بسیاری از والدینی که از افزایش قیمت مسکن در سه دهه گذشته بهره برده‌اند، شری و تونی بلر توانسته‌اند فرزندان‌شان را در نردبان مسکن بالا ببرند. بر خلاف بسیاری از والدین، این نوع کمک کردن به معنی اهدای املاک میلیون دلاری نیست. از وقتی بلرها در سال 1983 خانه‌یی به قیمت 30هزار پوند خریداری کردند، آنها توانسته‌اند یک امپراتوری املاک به ارزش تقریبی 27میلیون پوند به وجود بیاورند.

نیویورک‌تایمز

کلمات می‌توانند سلاح باشند - روز دوشنبه درحالی‌که رقبای کاندیداهای برتر ریاست‌جمهوری سعی داشتند هیلاری کلینتون را به عنوان کسی که حامی طبقه کارگر سفیدپوست نیست و دونالد ترامپ را در قالب مرد زن‌ستیزی که استحقاق رای زنان را ندارد به نمایش بگذارند، آسیب‌پذیری‌های کاندیداها آشکار شدند. در حالی که رای‌دهندگان آماده پای صندوق رفتن در اوهایو، ایلینوی، میزوری، کارولینای شمالی و فلوریدا می‌شوند، هم‌سرایی «هر کسی به غیر از ترامپ» به اوج خود رسیده است.

وال استریت ژورنال

تولیدکنندگان شیل نمی‌توانند بازده نفتی را افزایش دهند - ایالات متحده قرار بود بتواند هر وقت می‌خواهد در پاسخ به نیاز بازار، به سرعت و به خاطر ذخیره شیل خود، بازده نفتی‌اش را کم و زیاد کند. اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد بهای نفت دارد باثبات‌تر می‌شود، تولیدکنندگان امریکایی اخطار می‌دهند که ممکن است نتوانند به سرعت کار حفاری را آغاز کنند. دلیلش چیست؟ بسیاری از کمپانی‌های مستقل مشکلات اقتصادی دارند، کارمندان زیادی را اخراج کردند و بسیاری از تجهیزات‌شان مدت زیادی است که بیکار مانده‌اند و نمی‌توانند بلافاصله دوباره شروع به کار کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر