اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۶۶

600میلیارد ریال صرف ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان مرکزی شد

اراک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: 600‌میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های مورد‌نیاز در شهرک‌های صنعتی نقاط مختلف این استان در سال جاری هزینه شد. مصطفی آمره افزود: زیرسازی و آسفالت محورهای فرعی شرکت‌های صنعتی، شبکه‌های آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، مهم‌ترین زیرساخت‌های فراهم شده در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است. وی اظهار کرد: همچنین تکمیل تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی مامونیه و زاویه در شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال، از ابتدای سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفت که بخش قابل‌توجهی از این دو طرح انجام شده و در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.


صادرات بیش از 154میلیون لیتر فرآورده نفت‌گاز به کشورهای همسایه

مشهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از صادرات بیش از 154میلیون لیتر فرآورده نفت‌گاز به کشورهای همسایه خبرداد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مهندس محمدمهدی قرایی با اعلام این خبر افزود: در 10 ماهه امسال میزان 154میلیون و 374هزار و 63 لیتر فرآورده نفت‌گاز صادرات به کشور افغانستان صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه صادرات فرآورده از طریق مرزهای خراسان رضوی از شهریورماه سال 91 متوقف شده بود، اظهارداشت: از دی‌ماه سال گذشته روند صادرات فرآورده نفت‌گاز آغاز و روند رو به رشدی داشته است. این مقام مسوول میزان درآمدزایی صادرات فرآورده نفت‌گاز به کشورهای همجوار با مرز خراسان رضوی را حدود 145میلیارد تومان عنوان کرد.


انتصابات جدید در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

گرگان در جلسه‌یی با حضور اعضای هیات‌مدیره طی احکام جداگانه‌یی از سوی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان ترکیب جدید 2 معاونت این دستگاه خدمات‌رسان معرفی شدند.بنا بر این احکام بهزاد هرمزی به عنوان معاون مهندسی و توسعه شرکت معرفی و جایگزین قاسم محمد‌نژاد شد. همچنین مسلم محمدی سمت سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت را عهده‌دار و جایگزین بهزاد هرمزی شد. مهندس شکیبافر در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان برای آنها در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد.


اجرای 10ویژه‌ برنامه جشن دهه فجر در ارس

ارس همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی 10 عنوان ویژه برنامه جشن انقلاب در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود. به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ارس با اعلام این خبر افزود: از بین 42 عنوان برنامه تدوین شده برای ایام مبارک دهه فجر، 10 مورد ویژه برنامه «جشن دهه فجر» است. ابراهیم نصیری گفت: با همکاری حوزه هنری استان، هنرمندان کشوری و استانی در رشته‌های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی، سینما و تلویزیون حضور داشته و به هنرنمایی می‌پردازند. وی اظهار داشت: در این ایام 10 ویژه برنامه جشن از 12 الی 20 بهمن ماه جاری تدوین شده و خوانندگان مطرح از جمله پویا بیاتی، چنگیز حبیبیان، امید جهان، امید معنوی و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله مهراوه شریفی‌نیا، بهروز بختیاری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی و گروه‌های مختلف هنری استان حضور داشته و به اجرای برنامه می‌پردازند.


تقدیر معاون سیاسی، امنیتی استاندار از مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران

ساری علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استاندار با اهدای لوح از زحمات ارزنده و موثر قاسم شهابی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در توسعه همه‌جانبه استان قدردانی کرد. در قسمتی از این پیام آمده است: حمد و سپاس بیکران به درگاه ذات پاک الهی که شهد گوارای توکل، صداقت، دانایی و عمل متعهدانه و... را همانند همه نعمات الهی به بندگانش هدیه فرموده است. یقینا توسعه استان در ابعاد مختلف می‌تواند مرهون تلاش بی‌دریغ مسوولان خدوم و دلسوزی باشد که همواره در سایه توجهات خداوند متعال و رهنمودهای آگاهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم برداشته‌اند. امید آنکه با اتکال به خداوند سبحان و تلاش و همت والایتان شاهد افزایش امیدواری مردم و اعتلای روزافزون استان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


همایش یک‌روزه ارتقای فرزندآوری

و سبک زندگی سالم برگزار شد

ساری همایش یک‌روزه ارتقای فرزندآوری و سبک زندگی سالم در مرکز همایش‌های صدا و سیمای استان مازندران توسط معاونت بهداشتی با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد. مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این همایش که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده، مشاوران امور بانوان ادارات کل، کارکنان صدا و سیمای مرکز استان و زنان نخبه فرهنگی برگزارشد چالش‌ها و راهبردهای جمعیت، وضعیت ازدواج جوانان، فرزندآوری مورد بررسی قرار گرفت و درباره سبک زندگی سالم با تاکید بر تغذیه سالم مباحثی مطرح شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر