فراوانی 87 درصدی برخورداری از نعمت گاز

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۲۹۱

خراسان جنوبی

با توجه به اهمیت فراوانی برخورداری از نعمت گاز هر نوع برنامه ریزی برای توسعه در این بخش مستقیما روی اقتصاد و معیشت مردم تاثیر می گذارد. مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون به 16 شهر این استان گازرسانی شده است، گفت: در حال حاضر 87 درصد خانوار شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

فرشید دشتی در مصاحبه با خبرنگار تعادل در بیرجند با بیان مطلب فوق افزود: هم‌اکنون ساکنان شهرهای بیرجند، خوسف، سربیشه، مود، قائن، آرین شهر، خضری، نیم بلوک، فردوس، آیسک، سرایان، سه قلعه، اسلامیه، بشرویه، ارسک و طبس از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

وی بیان کرد: برای اجرای گازرسانی به شهرهاو روستاهای استان خراسان جنوبی بالغ بر6650 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران سرمایه‌گذاری شده که 620 میلیارد ریال از مبلغ مذکور سهم گازرسانی به روستاهای استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه گازرسانی به پنج درصد خانوار شهری استان در دست اقدام است خاطرنشان کرد: در حال حاضر گازرسانی به پنج شهر استان شامل اسدیه، قهستان، عشق آباد، حاجی‌آباد و اسفدن در دست اجراست که با به بهره‌برداری رسیدن شهرهای مذکور، درصد خانوار شهری برخوردار در سطح استان به 92درصد خواهد رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر