گام جدیدی برای آشنایی کودکان با فرهنگ ترافیک

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۱۲۳

خراسان رضوی سیدمهدی امامی‌میبدی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: از سال92 مراحل ساخت پارک ترافیک در فضایی معادل 3000مترمربع در دستور کار این سازمان قرار گرفت و در آذر ماه سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد امامی‌میبدی گفت: در این پارک با نیازسنجی‌های انجام شده و تجهیزات موجود سعی شده با به‌کارگیری روش‌های نوین آموزشی توسط کارشناسان مجرب برای کودکان، آموزش‌هایی ازقبیل تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، چراغ‌ها و دیگر تجهیزات ترافیکی که روزانه در خیابان‌ها و معابر مختلف مشاهده می‌کنند، انجام می‌شود.

امامی با بیان اینکه آموزش‌ها در این پارک برای کودکان از 5سال به بالا درنظر گرفته شده است، ادامه داد: هدف اصلی نهادینه‌سازی رفتارهای درست ترافیکی از دوران کودکی است که درراستای تحقق این امر اجرای آموزش در هر روز 3 تا 4نوبت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان ضمن بیان این موضوع که احداث پارک ترافیک گام جدیدی در مبحث آموزش و ترویج فرهنگ درست ترافیک است و می‌توان آینده روشنی را نیز برای این طرح پیش‌بینی کرد، ادامه داد: امیدواریم با حمایت و همراهی آموزش‌وپرورش، بهزیستی و دیگر ارگان‌ها خدمات و آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر