اعتراض یک سوپراستار دیگر به ترامپ

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۵۹


وال‌استریت ژورنال

فرود راکت، یک پیروزی برای اسپیس‌اکس است - در عکس، فرود عمودی نخستین قسمت از راکت فالکون9 کمپانی اسپیس‌اکس در پایگاه هوایی کِیپ کاناورال دیده می‌شود. این راکت بعد از رساندن مجموعه‌یی از ماهواره‌ها به مدار، به زمین بازگشت. اسپیس‌اکس مجموعه‌یی از راکت‌های قابل استفاده مجدد را در دست ساخت دارد.

پکن استراتژی رشدش را بازسازی می‌کند - رهبران چینی برنامه کار اقتصادی سال آینده را تایید کردند که روی مقابله با مشکلات طولانی‌مدت تاکید دارد و نشانگر این ادراک است که قرض و سرمایه‌گذاری دیگر نمی‌تواند نیروی هدایت‌گر دومین اقتصاد بزرگ جهان باشد.

صحبت‌های ترامپ و واکنش یک سیاه پوست- مدتی پیش، دونالد جی. ترامپ و راسل سیمونز با هم دوست بودند. این چهره موسیقی هیپ-هاپ حتی یک لقب بازیگوشانه هم برای او داشت: ریچی ریچ. اما رابطه این دو این ماه از هم پاشید: بعد از اینکه آقای ترامپ خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به ایالات متحده شد، آقای سیمونز دوستی‌شان را کنار گذاشت و در نامه‌یی سرگشوده به او گفت از «افزودن به آتش‌های نفرت دست بکشد.»


گاردین

فیفا به بلاتر و پلاتینی کارت قرمز داد - بعد از اینکه کمیته اخلاقی بدنه هدایتی فوتبال، سپ بلاتر و وارث بلافصل گذشته او میشل پلاتینی را به مدت هشت سال از فوتبال محروم کرد، سقوط این دو تقریبا کامل شده است.


نیویورک تایمز

چالش‌ها برای دیزنی باقی می‌مانند - کمپانی والت دیزنی در جدیدترین فیلم «جنگ ستارگان» به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده اما هسته شبکه‌ کابلی آن هنوز تحت فشار است.


واشنگتن پست

کالج‌ها پول زیادی خرج دانشکده‌های ورزشی می‌کنند - مسوولان دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه کلمنسون هنوز سر طراحی زمین گلف مینیاتوری این دانشگاه به توافق نرسیدند، اما می‌دانند که قرار است فقط 9 سوراخ داشته باشد، نه 18 تا. با استناد به بازبینی واشنگتن پست از هزاران صفحه و آرشیوهای مالی دانشکده‌های ورزشی ایالات متحده، خرج‌های لوکس بیش از حد آنها دلیل اصلی این است که آنها سود نمی‌کنند و قرض بالا می‌آورند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر