پریسا سجادی یک سدان آبی شیک که جلوی استودیوی طراحی کمپانی فورد موتور پارک شده با نزدیک شدن مارک فیلدز مدیرعامل این کمپانی به آن، به آرامی بیدار میشود. مثل کودکی که به نرمی با صدای مادرش از خواب برمیخیزد، چراغهای الایدی ماشین چشمک میزنند و بعد هم زمین زیر در راننده روشن شود و نورهای نرم به آرامی داخل ماشین را گرم میکنند؛ انگار ماشین دارد به خود کش و قوس میدهد تا روزی جدید را آغاز کند. فیلدز که دارد به پروتوتایپ جدید لینکلن کانتیننتال که قرار است سال 2016 بیرون بیاید نگاه میکند، لبخند میزند و میگوید: «میبینید چطور مثل یک انسان به شما سلام میکند؟» و این اتفاق به خاطر این نیست که او رییس است، این ماشین به همه به همین گرمی سلام میکند، البته تا وقتی که کلیدش را داشته باشید. او با اشاره به ماشین میگوید «این چهره جدید لینکلن است». احیای لینکلن ماموریتی ضروری برای فیلدز 54 ساله بود که در ماه جولای 2014 جایگزین آلن مولالی به عنوان مدیرعامل فورد شد. در حالی که ماشینهای لوکس یک سوم سودهای صنعتی را برای این کمپانی به وجود میآورند، کمبود برندهای برتر فورد به این معنی است که دارد میلیاردها دلار درآمد
اضافه از دست میدهد.
فیلدز میگوید: «با این سدان، ما واقعا میخواستیم به آینده اشاره کنیم». اما سه ماه بعد در سیلیکون ولی، فیلدز تصویری کاملا متفاوت از آینده را به نمایش گذاشت؛ تصویری که در آن ترافیک و آلودگی هوا، ایده ماشین داشتن را زیر سوال میبرند. او با نشان دادن مجموعهیی از دوچرخههای الکتریکی خانوادگی که مثل یک چاقوی همه کاره تا میشوند و میتوان آنها را به پشت یک ماشین فورد وصل کرد گفت: «در بسیاری از شهرها، راندن ماشین شخصی از خانه تا سر کار عملی نیست». به این ترتیب وقتی ترافیک گیر میکند، شما میتوانید ماشینتان را پارک کنید و بقیه مسیر را با دوچرخه بروید. فورد سه نسخه از این دوچرخهها طراحی کرده و حالا دارد آنها را در لندن تست میکند.