از دردسر جیمز باند تا دغدغه پپ

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۹۴۶

دردسر حمل چاقو برای جیمز باند

پیرس برازنان بازیگری که به خاطر ایفای نقش مامور 007 شناخته می‌شود، به خاطر تلاش برای وارد کردن یک چاقوی شکاری به هواپیما، از سوی ماموران امنیتی فرودگاه متوقف شد. برازنان که از سوی ماموران امنیت حمل‌ونقل امریکا متوقف شده بود، یک چاقوی 10 اینچی در کیف دستی خود داشت. او پس از تفتیش وسایلش از سوی ماموران فرودگاه و حل شدن موضوع حمل چاقو اجازه پیدا کرد به سفرش ادامه دهد.


سفر بیوه رییس‌جمهور کره‌جنوبی

بیوه رییس‌جمهوری درگذشته کره‌جنوبی دیروز در یک سفر بی‌سابقه به کره‌شمالی رفت؛ سفری که می‌تواند به کاهش تنش‌ها و همکاری میان دوطرف کمک کند. لی هی- هو، همسر کیم دائه جونگ، تا هشتم آگوست 2015 در کره‌شمالی به سر می‌برد اما این تردید وجود دارد که آیا وی بتواند با کیم جونگ اون، رهبر این کشور که خودش این سفر را تایید کرده، دیدار کند یا خیر. وی گفت: به پیونگ‌یانگ می‌روم تا به کره‌یی‌ها امید دهم که این رنج‌ها سرانجام التیام می‌یابد و زخم‌های 70ساله ناشی از تفرقه بهبود پیدا می‌کند.


درگیری لفظی گواردیولا

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ با کاپیتان میلان درگیری لفظی پیدا کرد و او را به خاطر خطای شدیدی که روی ستاره جوان تیمش انجام داد به‌شدت سرزنش کرد. بایرن‌مونیخ در دیدار چهار جانبه آئودی موفق شد با 3گل میلان را شکست دهد تا در دیدار نهایی به مصاف رئال مادرید برود. در نیمه نخست بازی نایجل دی یونگ، کاپیتان میلان خطای شدیدی را روی جوشوا کیمیش، بازیکن 20ساله و جدید بایرن انجام داد و باعث شد تا این بازیکن آسیب ببیند و از بازی تعویض شود. سرمربی بایرن گفت: کیمیش خرید جدید بایرن است و این شانس را داشت در دیدار فینال برابر رئال مادرید به میدان برود اما الان به احتمال زیاد برای مدت طولانی نمی‌تواند، بازی کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر