حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۰۹۹

تولید روزانه سایپا از مرز 2000 دستگاه گذشت

تعادل با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درخصوص افزایش تولید و در راستای اجرای برنامه «جهش تامین و تولید» تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با فراتر رفتن از مرز2000 دستگاه در روز، به بهترین میزان در ماه‌های اخیر رسید و به زودی این تیراژ به 2500 دستگاه در روز خواهد رسید. تولید روزانه بیش از 2000 دستگاه خودرو در روزهای پایانی هفته گذشته باعث شد که رکورد تولید در ماه‌های ابتدایی سال1394 شکسته شود. افزایش تولید خودرو از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های گروه خودروسازی سایپاست که این مهم با کمک کارگران و پرسنل این گروه و همکاری قطعه‌سازان محقق شد. افزایش رکورد تولید در سایپا باعث شادمانی بسیاری از کارگران این شرکت شده است چراکه بسیاری از کارگران این اتفاق را نویدی برای آینده روشن سایپا و بازگشت به روزهای خوب این شرکت می‌دانند. شایان ذکر است براساس برنامه جهش تامین و تولید به زودی تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا به روزانه 2500 دستگاه در روز خواهد رسید.


ظرفیت‌سازی برای جابه‌جایی 3 میلیون مسافر ریلی در ماه

ایرنا مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت برخدمات مسافری راه‌آهن با بیان اینکه درحال حاضر برای دور دوم سفرهای تابستانی در شلوغ‌ترین مسیرها مثل تهران- مشهد درهمین هفته ظرفیت خالی وجود دارد، گفت: راه‌آهن برای سفرهای تابستانی در هرماه ظرفیت جابه‌جایی 3میلیون مسافر را فراهم کرده است. مرتضی جعفری بااشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی افزود: ظرفیت ایجادشده به‌گونه‌یی است که درحال حاضر برای تمام مسیرها حتی تهران- مشهد هم درهمین هفته جای خالی وجود دارد.


خودروسازی‌ها حیاط‌خلوت دولت‌ها بوده‌اند

ایلنا علی علیلو گفت: صنعت خودروسازی درکشور نیازمند مدیریت خصوصی است و باید مدیریت آن از دست دولتی‌ها و خصولتی‌ها خارج شود تا بهبود یابد. وی افزود: صنعت خودروسازی به حیاط خلوتی برای دولتی‌ها مبدل شده بود و این درحالی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمایل به سرمایه‌گذاری در این صنعت دارند اما این موضوع باعث عقب‌نشینی آنها می‌شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت اقتصادی دولت بر صنایع استبدادی است و این موضوع باعث دوری سرمایه‌گذاران از این بخش می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر