از اوباما با خانواده تا فرمانده داعش

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۰۷۸

اوباما با خانواده پدری‌ شام خورد

رییس‌جمهوری امریکا با مادربزرگ ناتنی، خواهر و سایر اعضای خانواده‌اش در کنیا، سرزمین پدری‌اش دیدار کرد و در ضیافت شام با آنها بر سر یک میز نشست. هواپیمای باراک اوباما، رییس‌جمهوری امریکا در نایروبی، پایتخت کنیا روز جمعه فرود آمد و پیش از سفر به اتیوپی در یک کنفرانس درباره سرمایه‌گذاری‌ها در آفریقا حضور یافت. چند ساعت پیش از ورود اوباما به کنیا، پلیس جاده‌ها و خیابان‌های اصلی را مسدود کرد و امنیت را به نهایت رسانده بود. رییس‌جمهوری امریکا پس از ورود به هتل محل اقامتش با مادربزرگ ناتنی و خواهرش دیدار کرد و چند تن از اعضای خانواده‌اش هم در این مراسم دید و بازدید حضور داشتند.


مرد مسلح در خانه بازیگر مشهور

بازیگر سریال «نارنجی همان سیاه است» پنج‌شنبه با یک صحنه اکشن هالیوودی درحیاط خانه خود روبه‌رو شد. رابی رز بازیگر مشهور استرالیایی با انتشار یک پست در توئیتر، ماجرای حضور یک مرد مسلح در حیاط خانه‌اش را برای 900هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر بازگو کرد. او یک ویدئو از این حادثه را نیز در کنار توضیح این ماجرا به اشتراک گذاشت. او در یک توئیت نوشت: «یک مرد مسلح در حیاط پشت خانه‌ام است. اوضاع گیج‌کننده‌یی است. هلی‌کوپتر‌ها، پلیس، سگ‌ها... و یک فرد دیوانه». حدود 20دقیقه پس از این ماجرا با اعلام اینکه مرد مسلح توسط پلیس دستگیر شده با کنایه نوشت: «از این به بعد پیش از خوابیدن فیلم‌های ترسناک نگاه نخواهم کرد.»


دستگیری فرمانده داعشی و همسرش

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند ابوحنظله از فرماندهان داعش که در استانبول مستقر بود، همراه همسرش درمیان دستگیر‌شدگان اخیر است. هایلیس بایانجوک یکی از فرماندهان ارشد داعش که با نام مستعار ابوحنظله شناخته می‌شود صبح روز جمعه دستگیر شده است. پلیس مدارک زیادی از منزل او در ارتباط با داعش پیدا کرده است. او سال گذشته نیز در عملیات دستگیری عناصر مرتبط با القاعده دستگیر شده ولی پس از مدتی آزاد شده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر