اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۹۴۳

دلیل عدم استقبال از موتوسیکلت‌های برقی

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: قیمت بالای موتوسیکلت‌های برقی و عدم کشش برای حمل بار دلیل عدم استقبال از آنهاست. اقبال شاکری در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به پرسشی درخصوص استقبال سرد موتورسواران از موتوسیکلت‌های برقی گفت: قیمت بالای این موتوسیکلت‌ها و عدم توانایی این موتورها برای حمل بار دلیل اصلی عدم استقبال از این وسیله نقلیه است. وی ادامه داد: اگر بتوان موتوسیلکت‌های برقی با توانایی بالا و قیمت ارزان انتخاب کرد به‌‌طور حتم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار آن باید سیاست‌های بازدارنده برای استفاده از موتورهای بنزینی را هم پیش‌بینی کنیم.


ایمن‌سازی محورهای ارتباطی جویبار

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جویبار از ایمن‌سازی محورهای ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب روکش آسفالت، خط‌کشی و نصب انواع علایم خبر داد. به گزارش «تعادل»، محسن قادری ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن‌سازی محورها جهت تامین سلامت کاربران جاده‌یی است. قادری درخصوص ایمن‌سازی محورهای تحت پوشش این اداره اظهار داشت: روکش آسفالت و اجرای خط‌کشی، نصب علایم و تابلوهای ایمنی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن، لکه‌گیری، آشکار‌سازی نقاط پرحادثه با نصب علایم فسفری، پاکسازی حریم راه‌ها، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز تنها بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی این اداره در سطح محور‌های ارتباطی جویبار است. وی تصریح کرد: نصب چراغ‌های راهنمایی در محورهای سه‌راهی میارکلا، کفشگرکلا، انارمرز، رنگ‌ریزمحله، چهارراه شیب‌آبندان ازجمله اقدامات ایمن‌سازی این اداره بوده است.


برگزاری همایش دفاتر نظام فنی روستایی مازندران

هجدهمین همایش مسوولان دفاتر نظام دفتر روستایی در استان مازندران برگزار شد. به گزارش «تعادل»، محمدابراهیم غنمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رامسر از برگزاری هجدهمین همایش مسوولان نظام فنی روستایی استان مازندران در شهرستان رامسر خبر داد و بیان داشت: این همایش با حضور جعفری ریاست سازمان کاردانی، قلی‌نژاد معاونت بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، اعضای هیات‌مدیره سازمان کاردانی استان، آزاد معاون فرمانداری، لاریجانی مسوول عمرانی فرمانداری، شورای بخش مرکزی و تمامی مسوولان دفاتر فنی روستایی در شهرستان‌ها در محل سالن همایش اردوگاه هفتم تیر رامسر برگزار شد. غنمی در این همایش گفت: دفاتر نظام فنی روستایی تعامل و همکاری خوبی با بنیاد مسکن در سال‌های گذشته و سال جاری داشته و تاکنون 10جلسه در سال 93 تشکیل و در سال 94 یک جلسه به صورت ماهانه با برنامه زمانبندی مشخص با نماینده فرمانداری، راه و شهر‌سازی، نظام مهندسی، نماینده بنیاد مسکن برگزار شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر