از فروش مواد مخدر تا ازدواج مجدد

۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۴۳

لاتوتا بازداشت شد

سرواندو لا توتا گومز، از بزرگ‌ترین سران مافیای مواد مخدر مکزیک و رییس کارتل نایت تمپلار که دولت مکزیک برای دستگیری‌اش دو‌میلیون‌دلار تعیین کرده بود، جمعه دستگیر شد. او بدون درگیری مسلحانه و حتی شلیک یک گلوله توسط پلیس فدرال مکزیک گیر افتاد. رهبر ۴۹ساله کارتل مخدر پس از اینکه دولت فدرال کنترل این استان را به‌دست گرفت، بیش از یک‌سال متواری بود. کارتل او یک گروه جنایی شبه‌مذهبی است که پیش‌تر بر استان میچواکان تسلط کامل داشت و تجارت و سیاست آن را کنترل می‌کرد. این موفقیت برای رییس‌جمهوری مکزیک، که از پاییز سال گذشته و به‌دنبال ناپدید شدن ۴۳دانشجو به‌شدت تحت فشار بود، پیروزی بزرگی محسوب می‌شود.


حضور دختر بروس‌لی در فیلم پدرش

شنون‌لی دختر بروس‌لی نابغه سینمای رزمی جهان در فیلم زندگینامه پدرش بازی می‌کند. این فیلم که نخستین فیلم درباره زندگی بروس‌لی است، با همکاری خانواده این ستاره سینمای رزمی ساخته می‌شود. شنون گفته تاکنون فیلم‌های زیادی ساخته شده که به‌نوعی با پدرش مرتبط بودند اما هیچ‌یک نشان‌دهنده درک فلسفه و هنر او نبوده‌اند.


دومین ازدواج پوتین؟!

حدس و گمان درباره ازدواج دوم پوتین با ژیمناست سابق روسیه همچنان ادامه دارد. ایسنا نوشت: آیا این زن دلیل جراحی صورت ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه است؟ گفته می‌شود که این ژیمناست سابق المپیک که نصف سن رییس‌جمهوری روسیه را دارد از او دست‌کم یک فرزند دارد و به بانوی اول مخفی روسیه بدل شده است. این سخنان درباره رهبر روسیه درحالی مطرح می‌شود که این زن به‌ندرت در ملأعام دیده می‌شود و هرگز هم دست در دست پوتین دیده نشده است. طبق گزارش منابع اطلاعاتی غرب، پوتین 62 ساله سال 2010 جراحی صورت انجام داده ا و چروک‌های پیشانی و زیر چشم خود را ترمیم کرده است. پوتین پس از سه دهه زندگی مشترک با لیودمیلا و داشتن دو دختر به ناگهان تصمیم به جدایی گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر