از پیشتازان فضا تا رنسانس

۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۹۱

آقای اسپاک در بستر مرگ

لئونارد نیموی، بازیگر امریکایی که در ایران بیش از همه با ایفای نقش آقای اسپاک در سریال «پیشتازان فضا» شهرت دارد، در بیمارستان بستری شده است. او به دلیل بیماری وخیم ریوی بستری است و این مساله تعدادی از هالیوودی‌ها را واداشته تا در صفحات توییتر خود برای بهبود این بازیگر 84 ساله دعا کنند. وی یکی از بازیگران اصلی سریال علمی-تخیلی تولید شده در سال‌های 1966 تا 1969 با عنوان «سفرهای ستاره‌ای» بود که در ایران به نام «پیشتازان فضا» پخش می‌شد. این بازیگر در بیش از 134 فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده است.


حکم ابد برای قاتل تک‌تیرانداز

هم‌رزم سابق تک‌تیرانداز امریکا که داستان زندگی‌اش در عراق محور فیلم «تک‌تیرانداز امریکایی» کلینت ایستوود شد، به جرم قتل هم‌قطارش گناهکار شناخته و به حبس ابد محکوم شد. ادی رِی روث تفنگدار دریایی امریکا به جرم کشتن کریس کایل، شخصیتی که به عنوان «شیطان الرمادی» شناخته می‌شد و با کشتن حداقل 160 نفر، کشنده‌ترین تک‌تیرانداز تفنگداران دریایی به شمار می‌آمد؛ به زندان ابد محکوم شد. بدشانسی او این بود که دادگاهش با اوج شهرت کریس کایل با ساخته شدن این فیلم همراه شد. این قتل حدود دو سال پیش در ماه فوریه 2013 اتفاق افتاد و کایل هنگام وقوع حادثه می‌خواست با آموزش تیراندازی به او کمک کند تا بر افسردگی غلبه کند.


ثروتمندترین مرد هنگ‌کنگ

لی کا - شینگ برای هفدهمین سال متمادی ثروتمندترین مردهنگ‌کنگ شد. او 3 میلیارد و 650 میلیون دلار به دارایی‌هایش در سال پیش افزود و بزرگ‌ترین رشد مالی را ثبت کرد. این مرد 86ساله ثروتمندترین فرد آسیا محسوب می‌شود و ارزش دارایی‌هایش بیش از 31 میلیارد دلار است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر