امریکا با اخبار اسکار به خواب رفت

۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۶۹


لس‌آنجلس تایمز

شبی برای اوج گرفتن «برد من»؛ فیلم آلخاندرو جی. ایناریتو شانه به شانه «هتل بزرگ بوداپست» با چهار جایزه جلو آمد و ادی ردمین و جولین مور نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد و زن برای فیلم‌های «تئوری همه‌چیز» و «هنوز آلیس» شدند. ایناریتو چند سال پیش وقتی تصمیم به ساخت «برد من» گرفت خودش هم در راه سفری بود که مشابه مسیر قهرمان فیلمش است.

مقامات دولتی تهدید مراکز خرید را جدی می‌گیرند؛ ‌وزیر امنیت داخلی امریکا با بررسی ویدیو تهدیدآمیزی که از سوی گروه الشباب منتشر شده و در آن اعلام شده به امریکایی‌ها، کانادایی‌ها و بریتانیایی‌های مراکز خرید در منطقه مینیاپولیس حمله می‌کند، خواستار بالا بردن ضریب امنیتی این مراکز شد. الشباب در سال 2013 به مرکز خرید ویستگیت در نایروبی حمله کرد و 67 تن را کشت.

واشنگتن پست

«برد من» و «ردمین» در اسکار اوج گرفتند؛ ادی ردمین پس از دریافت جایزه اسکار برای بهترین مرد نقش اول در مراسم اسکار تجلیل شد.

تقسیم کنگره در بررسی نتیجه جنگ؛ اعضای کنگره این هفته پس از مرخصی 10 روزه به واشنگتن باز می‌گردند تا به بررسی مشکلات حاصل از چگونگی رویارویی امریکا در نبرد با نیروهای تروریستی چون داعش، بپردازند. وظیفه رسمی کنگره تعیین راهی رسمی و مشخص برای به کار بردن نیروهای نظامی در جنگ است.

نیویورک تایمز

رشد بازار و طرح‌های بیمه سلامت؛ با رشد بازار راه‌های طرح مراقبت و بیمه سلامت به ویژه برای زنان روشن می‌شود.

رکود در ونزوئلا؛ به دنبال بروز رکود اقتصادی در ونزوئلا، آنها امریکا را مسبب این بحران می‌دانند. ونزوئلایی‌ها مجبورند به دلیل نبود دلار در بازار کشورشان، برای خرید اقلام معمولی مبالغ سورآلیستی پرداخت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر